Gå til innhold

Vil babyen deres ha tutt/smokk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min gutt på 3 uker vil IKKE ha tutt.. suger 2-3 kraftige tak for så å spytte den ut. Juksegreier, syns han.

Hadde vært så greit om han ville ta den, er jo litt lettvindt i situasjoner der det er greit å roe han ned, når alt annet er prøvd..

Kanskje han tar den etter hvert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tulla mi er også 3 uker og vil så absolutt ikke ha tutt!! Jeg har prøvd ALLE mulige smokker, men nei... er litt oppgitt men:) Jeg prøver litt hver dag. Jeg er jo blitt smokken hennes, og det er litt slitsomt i lengden..

Noen som har noen tips kanskje?

Skrevet

Gutten min vil heller ikke ha smukk. Han tok den før vi reiste fra sykehuset og en liten stund etterpå.

Jeg har også kjøpt alle varianter som smukker finnes i, men neida, han vil ikke ha de.

En sjelden gang kan han ta den når vi er ute og triller i vogna, men da har jeg flaks...

Skrevet

det er veldig normalt at de ikke vil ha i starten...men så vil de ha etter ei stund. Vår gutt spiste av meg 3 døgn nesten sammenhengende på sykehuset...så gav tytt 3 døgnet..men da kom melka skikkelig i gang så han brukte den bare i 4 timer.. Deretter ville han ikke ta tytt selv om han sugde bra på sykehuset. Men de sier en bør vente 3-4 uker før en prøver med tytt slik at ammingen er veletablert, i starten når de er sugelystne så får de bare amme for å få skikkelig gang på melkeprod. og sugeteknikk...jeg ammet ofte...av og til bare etter halvtime/ time.. Men min gulpet endel og ville liksom ha pupp etterpå igjen da...

Han tok tytten igjen da han var til utredning for bilyd på hjertet da han var halvannen uke gammel, hadde da sukkervann på mamtytt og da var det gjort...har brukt tytt siden. Men kun ifm soving eller når han er trett/syten og i bil og slikt...

Det er bare å prøve, for plutselig finner han/ hun ut at det var jo jammen godt jo;) eller så er de av de som klarer seg fint uten:)

Skrevet

jeg har endelig fått gutten til å ta tutt, har prøvd forskjellige sorter og han fant ut at han likte de fra Nuk best.Prøv deg frem så finner du nok en han liker.:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...