Gå til innhold

Trenger virkelig trøst nå!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elskar datteren min høyere enn alt anet her i verden..

Men tanken på ett barn til er grusom enkelte dager!! Er så sliten nå.

Jenta mi er 9mnd og blir storesøster om 5mnd! Ja,jeg er jo igrunn lykkelig selvfølgelig,men det er så slitsomt og tenke på nå!

Jeg og sambo er også uenig i alt. Jeg synes han er sur og han synes jeg er sur. hehe!! Litt merkelig dette..

Jeg elsker dem begge og vil aldri miste noen av dem. Men jeg tenker sånn at: ååh, tenk om vi bare skulle vert oss 3 i et par år til. Deiloig :)

Men enkelte dager gleder jeg meg såååååååååå masse....

Er dette normalt??

Videoannonse
Annonse
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

En blir sliten av å passe på en baby, og en blir sliten av å være gravid, så det er jo veldig forstålig at du er sliten! Så er de de berømte graviditetshormonene som skal ødelegge alt,- du blir sur fordi du oppfatter sambo som sur, og da blir selvsagt han sur tilbake. Så det er veldig normalt. Så blir en jo litt fortvila når livssituasjonen ikke går helt som planlagt. Er jo i samme situasjon selv...skulle jo ikke lage småsøsken før om et par år, men snulla blir storesøster før hun fyller 1 år. Så vi håper vi får plass i barnehage til henne, slik at overgangen fra en til to blir lettere.

Har hørt at det er de første månedene som er slitsomme, men så blir det veldig greit å ha to stykker som kan leke med hverandre!:-)

Skrevet

Åhh,takk for svar.

Det hjalp virkelig altså! Er ikke så mye som skal til når man egentlig er lykkelig!

Den helvetes bekkenløsnigen i tillegg også da... huff :)

Jaja det blir vel likere får vi tro!!

Takk for svar

Skrevet

Veldig normalt. Men tenk på hvilke glede de vil få av hverandre. Og det er faktisk ganske tidlig de skjønner at søsken er kjekt å ha. Fra vår minste var 6 mnd syns storesøster det var veldig gøy. Og nå 4 mndr senere leker de sammen på rommet, dermed kan jeg sitte her og chatte el slappe av om jeg vil.

Noe annet positivt er jo at med en liten storesøster, så vil jo begge to sove på dagen en god stund framover, det er deilig det.

Men disse sv.skaps hormonene er ikke lett å temme, dessverre. Men fokuser på det positive, så skal du se at alt går seg til etterhvert!

Lykke til!

Skrevet

Tusen takk for svar...

Det hjelper virkelig!!!!

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...