Gå til innhold

November: I hvilken stilling sover babyen din?


¤Kab&snuppene2006&2010¤

Anbefalte innlegg

Til og begynne med sov Jenny på ryggen, men nå som hun klarer å rulle, ruller hun seg over på siden. Vi legger henne også en del ned i sengen på siden fordi hun sover bedre sånn, og klarer å roe seg ned nesten med en gang vi legger henne. leste nettopp på lommelgen.no at sideleie øker risikoen for krybbedød...ble litt skremt da ja.. men hva skal vi gjøre?!!

 

Hvordan sover din baby?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leah Emilie liker helst å ligge på magen. Og jeg har ikke dødd av d så da regner jeg med at hun ikke gjør d heller. Og de har jo sagt at krybbedød er en genfeil. For d fant legene ut for noen uker siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi nekter å legge seg på rygg (kan legges på rygg hvis hun allerede sover), så hun sover på siden oppstøttet slik at hun ikke kan snu seg over på magen. Funker bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her sover minstemann på ryggen. Han klarer ikke å rulle seg rundt enda. Aker seg veeeeldig oppover i senga da, så jeg må ofte ned og legge han lenger ned i senga fordi han ligger med hodet trykt oppi sengegavelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Småen sover på ryggen hele natten.. Sovner fint om kvelden, så tror han liker den stillingen..:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...