Gå til innhold

mensen etter sv. er den lik som før?

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på om jeg har det nå og i sofall så har jeg hatt det en gang før å for en mnd siden.

unskyld men her kommer noen detaljer. jeg er en som altid har blødd masse og hatt mye menssmerter. og nå har jeg i tre dager gått med brunaktig blodslim bre litt ogsmå vont men ikke voldsomt. og slik var det for en mnd siden trenger bare truseinnlegg. og det er fordi det var slik for en mnd siden at jeg tror at det kansje kan være mens. men det ligner ikke noe av de jeg tidligere hadde så blir litt usikker.

andre hvor det har endret seg så mye etter sv.?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hos meg har det endret seg, eller det vil si, de sinsyke smertene jeg hadde er borte, og nå kjenner jeg bare en svak murring om morgenen. jeg er altså skjeleglad:)

Skrevet

Jeg har den for første gang nå, er vondere enn før. Så håper det er bare sån førstegangsont :-D

Skrevet

Jeg blør mye mer nå enn før svangerskapet...:( og lenger..

Skrevet

Det har blitt mye værre for meg:( Jeg blør mer og har sterkesmerter. Men det er litt sån annenhvergang at smertene er litt mildere!

Skrevet

Skjønner meg ikke på det i det hele tatt jeg. Fikk den tilbake etter 9 uker. Hadde den 1 uke som vanlig. En uke etter at den var ferdig kom den tilbake og varte i to dager. Så gikk det en uke til og så kom den i to dager igjen.. Nå er det nesten 2 mnd siden og jeg hadde sånn som deg den uken som var, men det var en dag pittelitt, så en dag borte og en dag pittelitt igjen. Ikke sett noe mer til det. Tenkte kanskje jeg var gravid jeg. Har ikke sjekka..

Skrevet

hei det er slik med meg å en dag pause og det varte kansje totalt 4 dager da. og jeg har altid hatt 7 dager med masse. ikke bare slimete blodbrun utflod likom.

men jeg tror neppe at jeg er gravid igjenn for jeg har ikke klart å fullføre et samleie enda og har bare forsøkt 5 ganger. vet at en kan bli gravid for det men tviler på dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...