mor-74 Skrevet 18. februar 2007 #1 Skrevet 18. februar 2007 Jeg er i uke 27+4 og går forrsatt med de samme bh`ne.Hadde det sånn i mitt forrige svangerskap også,men har det noe å si for melkeproduksjonen?Noen andre som har det på samme måten?
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 18. februar 2007 #2 Skrevet 18. februar 2007 ikke no større her nei=)
*Angelface* Skrevet 18. februar 2007 #3 Skrevet 18. februar 2007 Jeg har gådd opp fra 75C til 80DD/E.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2007 #4 Skrevet 18. februar 2007 Er i uke 26 og bruker samme BH-str, merker at brystene buler litt over da. Men det har kanskje noe å si hvor mye en legger på seg, jeg har bare fått kul på magen-that's it!
mor-74 Skrevet 18. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. februar 2007 Kan det ha noe å si for melkeproduksjonen,har den liksom ikke forstått at her skal det produseres melk.Fikk det nemlig ikke til første gang,men det hadde vel mye også med barnet som ikke klarte å suge som det skulle. Håper det ikke har noe å si,for jeg vil gjerne få til ammingen denne gangen.
Yoggy ; ) Skrevet 18. februar 2007 #6 Skrevet 18. februar 2007 Det har voxt lite, men brukar gott samma BH 75B, det samma var det under førra graviditeten. Hade god melkeproduktion ..
myspys Skrevet 18. februar 2007 #7 Skrevet 18. februar 2007 Ikke bekymre deg for det, trenger ikke å ha noen sammenheng. Jeg gikk aldri opp i str. i det hele tatt med førstemann, og det har ikke skjedd noe nå heller. Merker kanskje bare at de er litt "fyldigere" inni. Fikk jo litt økning de første dagene jeg ammet, men har kunne bruke samme bh-størrelse hele tiden, både under og etter graviditet. Og jeg hadde melk nok til å amme et år (har små pupper: A-B-cup).
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2007 #8 Skrevet 18. februar 2007 Med førstemann ekploderte de i str. Følte ihvertfall slik. Denne gang er de like store, men kanskje blitt bittelitt fyldigere.
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 18. februar 2007 #9 Skrevet 18. februar 2007 Hadde 80F før eg bei gravid, kjenne at bhene bynne å bli litt får små, men finner ikkje G-cup uannsett hvor mye jeg leter, bynne å bli lettere frustert:/ Eg e i uke 27 no:)
fanta Skrevet 18. februar 2007 #10 Skrevet 18. februar 2007 I dette svangerskapet har de vokst litt, men i forrige svangerskap merka jeg så og si ingen forskjell på dem. De var litt ømme i starten, men så ble de helt normale igjen. Denne gangen, derimot, var de kjempeømme og tunge til uke 16, og BH-ene er i trangeste laget, ja. Tror kanskje det har sammenheng med at jeg har ammet, og at de "husker" hva de skal gjøre ...? Jeg hadde forøvrig ingen problemer med produksjonen. Kom litt sent i gang (4 dager etter fødselen), men da flommet det. Fullammet i 6 mnd., og ungen var rund og god!
Xenaen Skrevet 18. februar 2007 #11 Skrevet 18. februar 2007 Heia! Jeg merker at brystene mine er mer "fylt" nå enn ellers, men har ikke fått større cup, og det fikk jeg heller ikke med de andre barna mine. Jeg amma jenta mi til ho var ett og et halvt år, uten problem .Forresten var brystene enorme når melka kom, men etter dette ble det ikke noe stor forskjell, brukte 75B på ammebh også, sjøl om jeg har ullinnlegg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå