Anonym bruker Skrevet 18. februar 2007 #1 Skrevet 18. februar 2007 Huff, opplevde noe ubehagelig i dag. Datteren min på 3 1/2 år satt å spiste rundstykke. Så sier hun : det er en tisse tass, den skal jeg smake på" åsså flirte hun. Jeg ble helt paff!!!! Hun har hatt en periode hun har snakket veldig om tiss, bæsj og tissefant. Men da hun sa dette i dag, ble jeg helt satt ut. Kan barn i den alderen finne på å si noe sånt på tull ? Alle tanker surrer inni hodet mitt. Viss hun skulle vært utsatt for noe, aner jeg ikke hvor ?! Jeg er alenemor, og vi har ikke stort nettverk her vi bor nå. Så hun er mest hjemme m meg og i barnehagen. Hva mener dere ? Overreagerer jeg ? Vet som sagt ikke hva treåringer er i stand til å si. Håper noen kan svare meg.
Gjest Skrevet 18. februar 2007 #2 Skrevet 18. februar 2007 Dattera mi er 3 år og skravler i vei hun også. Fantasien løper løpsk med de syns jeg. Husk at hun satt med et rundstykke i hånda, klart hun skulle smake på det, det var jo mat. Den alderen de er i så er jo alt med tiss, bæsj og promp kjempe gøy. Såkalt kloakk-alder. så ta det med ro, det er nok ikke noe galt. Kun normal oppførsel syns jeg det høres ut som
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2007 #3 Skrevet 18. februar 2007 Ja, du overreagerer!! (deilig å få vite ikke sant :-) Slikt snakk er nok typisk for barnehagebarn. Der plukker de opp litt av hvert og jeg har hørt både det ene og det andre fra dattra mi også. Tiss og bæsj inngår i en fase de må gjennom tror jeg. Senest i går holdt jente mi på med plastalin og skulle lage en tiss. Hun har jo sett både min og mannen sin tiss og det er helt naturlig å fatte interesse for slike ting i den alderen. Det går nok over. MEN nå kan jo jeg ikke sitte her og skrive at alt er bra og normalt, hvis det ikke er det. Det kan jo hende det har skjedd noe for alt jeg vet. Så vær litt obs. Men utifra det du skriver og det jeg vet, så er det i alle fall normalt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå