hAndy Skrevet 18. februar 2007 #1 Skrevet 18. februar 2007 Nå er det vel en uke siden vi kom hjem fra Brasil. Jeg, samboer og lille tassen:) Det var bare så hærlig. Det tok et par tre dager for mini og tilpasse seg varmen, de var litt slitsomme. Var jo ikke vant til slik tropevarme. Men, så- gjett om han koste seg. Lå bare i bleien hele dagen under parasollen, smurte han jevnlig med solfaktor 50 og byttet på og sitte med han i skyggen. Han hadde dupper som kunne vare i over 2 timer, når han lå i litt trekk på stranden i vogna si:) Vi storkoste oss alle mann!! Vil bare annbefale alle som har mulighet til å ta en liten sydentur til å gjøre det- De små er så tilpasningsdyktige. Jeg ble overrasket- rett og slett. Flyturen varte i 14 timer, den gikk også som smurt. mini er en vilter krabat på 8 mnd, det må jeg kanskje tilføye. Og at jeg hadde med alt av mat til ham- slik at de ikke ble noe problem.
Lille søtnos Skrevet 18. februar 2007 #2 Skrevet 18. februar 2007 Jo takk, det hadde vært godt med sol og varme. Når pappa`en tar ut sin permisjon tar jeg ut opptjent ferie, så da har vi god tid til å reise langt unna. Blir nok til høsten når småen er 8 mnd.
Gjest Skrevet 18. februar 2007 #3 Skrevet 18. februar 2007 Åh, hørtes skjønt ut;-) Kjempefint at du skriver om dette! Vi vil også ut og fly litt. Tenkte litt på Thailand. Snuppa vil da være ca 7 mnd. Må bare spørre deg: hvor lenge var dere borte? Er usikker på om vi skal bestille to eller tre uker....
M-N & sassy-susie Skrevet 18. februar 2007 #4 Skrevet 18. februar 2007 åhhh, no gler eg meg bare enda mer :-) skal til spania nå i april, så til sør frankrike i mai :-) Blir sååå deilig med sol å varme :-)
hAndy Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. februar 2007 Hei ISMP. Vi var borte i 2 uker, men angrer bittert på at vi ikke bestilte 3. 2 dager går jo til reising, og det tar jo et par dager å komme seg i orden. Så vi blir garantert borte 3 uker til neste år- det er allerede bestemt. Annbefaler deg å ta med en god reisetrille som babyen kan ligge å sove i - ikke en stor simo kombi som vi hadde med:) Den var upraktisk, må vite! Gikk med mye grøt til oss, det var så lett å gi på stranden , samt mme ( vist du ikke ammer da) Hadde også med litt leverposteibokser, frukt og middagsglass. Men, alt fra nesle utenom grøt fikk vi faktisk kjøpt. Og nesedråper, paracet, solfaktor, tremometer. Noen små stikkord til pakkelisten:) GOD TUR
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå