Gå til innhold

Ligger babyen med hodet ned eller ikke???

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan merker man egentlig det?

Jeg kjenner masse spark langt nede i magen. Helt nede i mitt private sted. hehe:) mulig det er armene og, men kjennes ut som kraftspark. Kjenner nesten aldri spark eller bevegelse langt opp. Holdeer mesrt til nede og rundt navelen. er 30 uker nå.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som min baby, og den ligger i seteleie. Har nesten bare kjent spark under navelen og våkner ofte med at hodet ligger helt oppunder ribbein. Hikking kjenner jeg også nesten kun nede ved underlivet. Andre klager over spark i ribbeina, det har jeg aldri kjent tror jeg....håper den snur seg snart! Er i uke 35 nå så den har ikke lang tid på seg...

Skrevet

hm....ja kan høres slik ut da.... Men man får vel søke om Keisersnitt om den ikke legger seg med hodet ned???? jeg føder ikke vanlig med babyen i seteleie altså...

Skrevet

jeg har heler aldri kjent de der sparkene i ribbeina som alle snakker om... Og begge mine første endte da opp i vanlig hodeleie, heldigvis. Har ikke lyst på setefødsel jeg heller, grøss og gru!

Skrevet

magen min har falt langt ned.. hehe.. og lillegutt har snudd seg med hodet ned:) lurer på om han har festet seg.. gleder meg til kontroll i morgen:)

kjenner masse spark oppover, i ribbena og overalt. hyperaktiv liten gutt det her tror jeg:) tror jeg begynner å kjenne forskjell på de forskjellige kroppsdelene hans også nå:)

begynner på uke 32 i morgen(bim regning)

Skrevet

Om babyen ligger i seteleie vil de gjøre forsøk med å snu babyen. Dersom det ikke lykkes så kan du velge om du vil ha ks eller føde vaginalt. Min jm sa at hun ville ikke råde førstegangsfødende til å føde i seteleie. Hun ville heller anbefale ks.. Så man slipper å føde i seteleie uten at dette er noe man ABSOLUTT vil..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...