meg og jentene Skrevet 18. februar 2007 #1 Skrevet 18. februar 2007 Etter vi begynte med grøt for en måneds tid siden, har babyen bæsjet utrolig ofte. Er nesten alltid litt i bleia, selv om vi skifter ofte. Må skifte om natta også, stinker jo når jeg kommer inn til henne for å natt-amme. Noen ganger flere ganger per natt. Jeg vet jo ikke sikkert dette har med grøten å gjøre, men hun var ikke sånn tidligere. Og skal man da fortsette å gi grøten likevel? Skifte merke? Virker ikke som hun har vondt i magen. Noen som vet? Gir litt pærepuré også. Jenta er litt over 5 mnd nå.
Murmeline Skrevet 18. februar 2007 #2 Skrevet 18. februar 2007 Jeg ville byttet merke/type grøt, og sett an litt. Hva slags grøt gir du da?Blåbær gjør magen hardere forresten.
Antoine Skrevet 18. februar 2007 #3 Skrevet 18. februar 2007 Vår fikk diaré av Nestlés risgrøt.. Byttet grøt/merke og nå er det voksenbæsj igjen...
meg og jentene Skrevet 18. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. februar 2007 Gir Nestle mais-grøt. Og litt Nestle pærepuré. Ok, da skal jeg kjøpe en annen type i morgen og se om det er forandring. Andre erfaringer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå