Gå til innhold

Hvor mange barn ønsker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to barn. En gutt og en jente så jeg er fornøyd med det. Vil ikke ha flere barn. Hva sier dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har 2. En jente og en gutt. Vi skulle vel egentlig ikke ha flere. Men jeg har da lyst på en til.. er jo såå kos meg baby..

Men vi får vel se. Kan jo hende jeg endrer mening når den minste også løper rundt her.. hehe...

Skrevet

vi har en gutt nå,men vil ha en til..

Skrevet

Vi har to barn (jenter) og det er akkurat passe :)

Skrevet

Har en jente på 4,5 mnd, og håper på minst èn til, men kan godt vente litt.

Skrevet

Har en nydelig velskapt gutt, og det blir nok med det. Kunne ønsket en til, men min samboer har to fra tidligere forhold, og han har sagt stopp.Ingenting kan rikke på det,dessverre.

Skrevet

Vi har også en jente og en gutt. Minstemann løper snart rundt, men jeg har fortsatt lyst på en til :o) Men om det ikke blir innen et par år så tror jeg ikke det blir noe av - har ikke lyst på atpåklatt.

Skrevet

Jeg har ei jente. Ønsker meg et barn til, men det gjør dessverre ikke sambo. Han syntes det holder med en.

Skrevet

har to, prøver på nr tre:)

Skrevet

Jeg har en gutt nå, vil gjerne ha totalt tre unger, og håper jeg får hvertfall en jente:)

Men nestemann blir ikke før om noen år, jeg skal være ferdig utdannet først, og helst ha fått meg en jobb. Så da vil vel småen være rundt 3,5 år tenker jeg

Skrevet

Jeg ønsker meg to, så har sambo 1 fra før å da er vi fornøyde!

Skrevet

har to nydelige jenter og det er helt perfekt for oss. så her blir det ikke fler:O)

Skrevet

Har ei jente, og ønsker meg et barn til. Men tror det blir en god stund til! Vil ut og jobbe litt først nå.

Skrevet

Vi har ei jente og en gutt, og ønsker oss i hvert fall en til. Tre kommer vi ganske sikkert til å få. Hvorvidt det blir flere, kommer an på hvor godt vi klarer å takle det krevende familielivet.

Skrevet

Har en gutt nå....Ønsker meg tre eller fire barn:)

Men sambo vil bare ha 2...blæ. Må prøve å overtale/lure han til hvertfall 3;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...