Gå til innhold

Gubben klager på altfor lite sex..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men jeg har bare ikke overskudd til å ha sex så ofte, sliten og trøtt når kvelden kommer etter å ha rydda huset og lagt unga. Da er det liksom ikke 1 prioritet, da er jeg TRØTT og har mest lyst til å sove.

Hender det både kan bli 1 og 2 uker mellom hver gang. Er jo klar over at det er sjelden, men har kommet inn i en ond sirkel.

Hvor ofte har dere sex? Og har dere noen gode forslag til å piffe opp sexlivet? Tar imot gode råd med glede!!

Velger å være anonym i dag..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er lite sex hos oss også, og det er min fortjeneste. jeg har lyst på sex, men ikke med han og gir han bare en "pliktrunde" et par ganger i måneden.

Skrevet

........inngå kompromiss;

Hvis han tar ungen hele helga, og ikke vekker deg, ikke plager deg mens du er ute og shopper til deg selv, og vasker ungen, så skal han få vaske deg på søndags kveld.

Gjorde dette selv;

Resultatet var at samboer og unge sova samtidig på søndagen......

Lo av dette i ukesvis og samboern fant ut at det kanskje var litt mer arbeid enn han trodde.......

Skrevet

nå er vi heldig og har et veldig bra sexliv. har sex så og si hver dag. men jeg har en mann som er unik til å både hjelpe meg med barna og husarbeid. vi bytter på og stå opp om morgenene i helga.

snakk med gubben og forklar at du er trøtt og sliten når kvelden kommer, men med hjelp, og det og sove lenge innimellom så vil du ha mer overskudd til han.

Skrevet

Ikke så ofte hos heller gitt, men ca 1 gang i uka. Spander på deg nytt undertøy!

Skrevet

Det blir 1-2 uker imellom her og. Det gjør ikke noe for meg, men mannen ville nok hatt oftere:) Men, men...

Skrevet

enrgi er mangelvare for mange.....vi har i tillegg til sex ca 1-2 ganger i uka......5 minutters knull på sofaen når han vil. 5 minutter ca annen hver dag klarer man uansett energinivå og det gir litt glede og gjør godt for kropp og sjel.

Skrevet

så ofte dere koser dere da.... her går det 3-5 uker mellom hver gang..

Skrevet

Huff og huff, jeg skjønner at vi har faretruende lite sex i hvertfall. Hjelp........sånn ca en gang i måneden.

Tror ikke det er uvanlig etter ny tilværelse med barn i huset, ikke helt som i "gamle dager"

Får satse på kvalitet, framfor kvantitet -selv om det hittil er litt mer pliktrunde som det ble skrevet så treffende lenger oppe ;o)

Skrevet

Godt å høre at man ikke er helt alene - sånn ca en gang pr 2-3 uke... Sånn blir det når jeg må ta meg av alt husarbeidet (jeg mener absolutt alt husarbeid), all matlaging og alt det som innebærer å ta vare på en ett-åring (mat, stell, soving, alle trilleturer osv).... HVER ENESTE DAG!!!! Er SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ lei og sliten og har dermed ikke energi til mer... Hadde en aldri så liten samtale med mannen i helgen og han har nå endelig skjønt at jeg har gått på en smell og trenger litt hjelp!!! Har vært så deppa de siste dagene og bare grått.... Men, i dag kom han og satte på en vaskemaskin og bretta sammen klær fra tørketrommelen i dag, rydda opp og satte inn i oppvaskmaskin etter middagen - jeg trodde ikke mine egne ører!!! Synes det var litt sexy... da kan vi møtes på midten når det gjelder energinivået - så forhåpentligvis kommer vel sexlysten tilbake snart, hehe =)

Skrevet

Her blir det sex 1-2 ganger i uka. Hadde gjerne hatt det oftere for jeg syns mannen min er så lekker, men han er sliten.

Jeg syns faktisk jeg får mer energi av sex, det hjelper også på stive muskler og om jeg er litt syk/har hodepine hjelper det da også.

Skrevet

Et kjent problem. Trur ikke alle menn har skjønt sammenhengene mellom det å avlaste oss og sex. Det er utrolig sexy når mannen tar sin del av husarbeidet og barna. Kjenner selv at jeg blir veldig glad og litt mer innstilt til å ha sex (nesten som en slags belønnning til oss begge).

Skrevet

Vi har sex ca 4-5 dager i uka, kunne tenkt oss mer begge to men har sagt at da må han hjelpe til mer hjemme og med barnet så ikke jeg er så sliten. Ser at jeg har mer sex enn deg. Ofte så dusjer vi sammen, så som regel skjer det i dusjen og ikke så sent på kvelden, kankje det kunne vært noe. Når kl er 22 og jeg begynner å bli klar for senga, har jeg ikke så lett for å sprike med bena selv, da er det kun senga som står i hodet på meg, hehe. Bruk morgenen i helger, når barnet tar en ettermiddagslur, tidlige kvelder, en tur på soverommet istedenfor hotell cæsar...

Lykke til...

Skrevet

Her også blir det litt for sjeldent etter mannens ønske, men som deg er det prioritering det er snakk om. Har sex ca 2-3 ganger i mnd, og ofte er det fordi jeg føler jeg "må". Ser at det er sånn for ganske mange.

Skrevet

Søvn er nok nøkkelen til sex-livet for mange, ja! Har vært helt underernært på søvn i denne enden, og det eneste som står i hodet på meg når jeg nærmer meg senga er SOVE :-) men når det er sagt, er det oftest jeg som vil og ikke gubben .....

nå har han bursdag og har fått gavekort på sengekos - satser på det det gir resultater :-D

men at det går opp & ned for de fleste i småbarnsperioden er sikkert - pluss at mange har små og store nye konflikter som dukket opp sammen med de små gullene. ikke alltid et afrodisiak .....

Vi får "holde ut" og satse på at det er snakk om en fase - akkurat som tenner og nattevåk :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...