Gå til innhold

Nei, NÅ har jeg virkelig lyst på Barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sovet leeeeeeeeeeeeenge i dag..Våknet for en time ca....Så ja, har sovet lenge....hehehehehe.....

Lå også lenge og hørte på sambo og lille gutt ha det gøy....

Lysten blir jo ikke mindre av den grunn da...Blir jo enda større...

DRITT....Har nå bestemt meg for å ikke nevne barn/baby på en stund og se om det hjelper...Så dreamer best for deg at det hjelper.......

Hehehe nei da....=oD

Så det kommer sikkert til bli masse frustrert innlegg fra meg fremmover, så dere er herved advart....hehehehe....

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei vennen, sov en time lenger enn deg jeg, hehe. Ble seeent i går.

Skjønner at du vil ha barn av å høre dem. Krysser fingrene for at det hjelper å ikke nevne noe på en stund, men jeg kan jo ikke love noe da;-) Men du merker fort hvis han er positiv til at du ikke snakker om det. Da kommer han ikke til å kjøpe nye kondomer. Hvis han gjør det, så kan du jo snakke med han. Spørre om dere kan droppe kondomen i de "sikre" periodene.

Herved helt klar for å støtte deg når du komer med frustrerte innlegg=) Håååper det hjelper å vente.

Klem

Skrevet

Hei jenter.

Jumpy har følgende idé: jeg har også lovet meg selv å ikke snakke om barn nå. Tror faktsik det er det som skal til....

SÅ: hva med å backe hverandre opp i en tråd og "loggføre" at vi klarer å ligge unna temaet.. hehe

Kanskje litt halvsprøtt, men jeg har virkelig problemer med å ligge unna temaet jeg....

"knis"

Skrevet

Hehehe... Prøver for harde livet jeg også...Guuuud det er ikke lett....

Går alltid er sur...hehehe....

Men ideen er ikke så dum den..hihi

klem

Skrevet

Jeg har også en sånn plan, kanskje jeg kan premiere meg selv med litt shopping hvis jeg klarer målet mitt på 1mnd? :P ikke så lenge, men kan jo hende det er nok til at han merker at noe er annerledes..? :-)

Skrevet

Stemmer veldig for en sånn tråd! Skal prøve å lage en;-) Så kan vi jo belønne oss selv for hver mnd vi ikke maser:)

Skrevet

Hehehehe.... Var første mann jeg...hihihihi=oD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...