Gå til innhold

Noen tanker om menn og krav og sånn.....(ironisk)

Anbefalte innlegg

Gjest marie-s
Skrevet

Nå er det offisielt, nå gidder jeg ikke mer! Nå har jeg møtt så mange frosker....som har forblitt frosker at nå gir jeg opp. Puh! var godt å få det ut, men har noen tanker rundt hvordan det har blitt som det har blitt.

Da lillemann ble født for 5 år siden, synes jeg det var helt greit å være alene og det gikk nesten 2 år før jeg treff noen, la oss kalle han frosk nummer 1. Vi hadde et avstandsforhold som varte i hele 3 mnd, før han fant ut at han savnet exen som han hadde forklart mange ganger til meg om hvor syk hun var i hodet. Okay, jeg går videre, så på veien treffer jeg frosk nummer 2, jeg var nesten sikker på at han var blitt til en prins etter at vi hadde kysset, men nei det var nok bare luftspeiling, for etter 3 mnd fikk jeg vite at jeg ikke var sjalu nok???? Okay han fikk sin "straff" med at han etterpå kun treffer syklige sjalu damer som skal ha full kontroll over han.

Etter dette har jeg vel møtt frosk 3 - 57 (eller noe slikt) på en date og det har vært det. Før hadde jeg jo en lang liste med krav til typer, nå er det blitt kortet ned til: "Håper han tar kontakt igjen" (dette skjer ikke da, en unskyldning kan jo være at frosker ikke helt klarer å operere en mobiltelefon)

Men uansett, hva slags krav stilles det egentlig? Okay, jeg har jo skjønt at jeg ikke er sjalu nok (er redd jeg lider av en farlig sykdom som kalles: "Naiv og stoler på folk"....men det finnes ikke noen piller for slikt ennå)

Skulle jeg beskrive meg selv så ville det val blitt noe slikt som: Aktiv (trener 2-3 ganger i uken), er snart utdannet datainginør og ser lyst på fremtiden, har ingen problemer med å være alene med et barn, klarer å bytte lyspære selv (jeg dropper nå å si at jeg kan skru sammen ikea-møbler også alene siden jeg har en misstanke om at dette virkelig kan såre menns stolthet), jeg er ofte ute og reiser (har blitt 2-3 utlandsturer hvert år de siste årene), jeg vet jeg ser normal ut, kan være sjarmerende, har masse selvironi og bein i nesa osv osv.....

Etter det jeg har har erfart så er dette noe alle menn sier de ser etter, nå skal det sies at menn også sier en ting men mener noe helt annet, men nok om det. Og spør du en mann hva han savner med å være alene så kommer ofte svaret: En god armkrok (les: ubegrenset med sex) men forsåvidt det er da noe jeg kunne levd med, så hvorfor ikke gi folk en sjans? Kan noen virkelig si at man kjenner noen etter kun en date? Jeg går nå mye heller på et jobbintervju enn en date, for det er mye mindre krav der, også kan man faktisk regne med å høre tilbake fra de.

Så nå har jeg gitt opp. Her etter skal jeg bruke min fritid på mye mer fornuftige ting som å spille pc-spill, spikre gele på veggen, lese telefonkatalogen (faen, jeg avbestilte den....jaja har vel en gammel en liggende en plass)

Ha en forsatt flott uke jenter!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Amen!

Skrevet

Signerer her jeg også.....

" Det er ikke deg det er noe i veien med, du er ei søt og flott jente- men jeg har så mange sår i sjela....." " Det sa liksom ikke PANG, kan du si.....:"

Nei takke meg til dataspillet!

Helvetes mannfolk!

Gjest marie-s
Skrevet

Ler og ler....godt å se det er flere som er "litt" oppgitt, og ja jeg lurer virkelig på hvor de kravene om at det skal si PANG kommer fra? Helt ærlig ser de for mange romantiske komedier? Det vireker jo som om at man skal springe mot hverandre og havne i hverandres armer på en blomstereng, men hallo, det er midt på vinteren og jeg er i Oslo....litt dårlig med blomsterenger her.

Og dersom en type har så mange sår i sjela, hvorfor i hel***** har han da profil på alle date-sider på nettet???? Hvorfor ikke heller glemme damer en stund og kun snakke kun med kopiser på byen?

Skrevet

Er du for "sterk" og selvstendig kanskje? Kanskje du virker skremmende på menn;)

Gjest marie-s
Skrevet

He he he joda den muligeten har slått meg, men det er ikke sååå lett å late som man er svak og hjelpeløs.

Skrevet

HAHA ja åffer i helvete har han profiler på ALLE date-sider!!! Hehe godt å høre vi er flere som møter frosker!! Men hvor er prinsene da? Sammen med kona??

Skrevet

Ja,du er vel kanskje for sterk ja:) Du får fake litt svak og hjelpesløs bare til du har en ok en på kroken da vet du!

Skrevet

Vil nødig bryte inn i en dyp og frustrerende viktig diskusjon. Men disse froskene våre er jo perfekte, sant? Så det må jo være oss det er noe riv ruskende galt med. Enig? Så da er min lille filosofi ganske så enkel: Fremstå motsatt ev det du er: da blir det årdnings!

Jeg er selvstendig, oppegående, mørkhåret, ganske så smart om jeg får si det selv, rund og god, aktiv, kostholdsbevisst og har en knall selvtillit. For å fikse meg en kar så har jeg nå innsett at jeg må bli uselvstendig, masete, dum, lat, leve på junkfood og hate meg selv. For ikke å snakke om hva jeg må gjøre med kropp og hår!

Min siste frosk ble til en ål. Mulig det er kyssinga vår det er noe i veien med??? ;-)

Gjest marie-s
Skrevet

He he he....noen her som vil være med å skrive en ny bok? Jeg ser jo at det finnes utrolig mange bøker om det å bli selvstendig og takle hverdagen på en utmerket måte, men jeg vil ha en ny bok: "Hvordan fremstå som et fullstendig hjelpeløst, lat og sjalu naut?"

Skrevet

Ja, sant?! de er jo perfekte- vi er de som ikke er det!!

Hehe jaja- må bare tenke at det er deres tap og at prinsen kommer etterhvert!!

Skrevet

*ler og ler* Så utrolig bra skrevet=)

Og ja en kan faderi meg begynne å lure....

KJenner meg veldig godt igjen og konkluderer foreløpig med at menn ikke takler meg...I'm tooo much woman to handle!:P hihi

Gjest marie-s
Skrevet

Åhhh!!!! Jeg kom på en kongebra til her, noen som har lest dette på en frosk sin side noen gang: "....og det er så klart en fordel at hun liker å ta vare på kroppen sin....."

Denne er litt gøy å analysere, for her kan man lett bli lurt til å tro at det er greit med å like å gå tur, spise normalt sundt osv.....men nei. Slik må dette leses: "....det spiller ingen rolle om hvordan hun er blitt tynn, så lenge hun er det..." Det vil altså si at her godtas alt fra alvorlige spiseforstyrrelser, til fetsuging eller overdreven trening.

Puh! Jeg må bare si det er godt å få det ut av og til....hehe noen andre som har noen gode analyser av kontaktannonser? Jeg har en liten misstanke om at det med nettdating er med på å faktisk gjøre det vanskligere å treffe noen, alle har plutselig fått så mange valg at man ikke klarer å velge. Også har man de som bare er hetet på det å møte nye damer/menn hele tiden, spenningen er borte etter de første 3 møtene (kan minne litt om en adventskalender)

Skrevet

Hahahahaaahahhhahahahahhhahhhahhaaaaaa! (pust...) Denne må jeg bare dytte!

Men altså, når jeg kysser frosker blir det enten en padde, eller barn av det.... Altså en flokk med rumpetroll.... Dvs flere enn en....

Jeg kan i tillegg skifte dekk og olje på bilen og bygge møblene selv, samt male og vedlikeholde huset, kontrollere strømforbruk og økonomi, levere og hente 2 - 5 barn på skole og bhg, fungere normalt på jobben, lage mat, være sosial, osv, i tillegg til alt det andre som er nevnt tidligere. Det jeg derimot ikke klarer selv er å skru fast en røykvarsler i taket (les: jeg er for lav), og da var den snille alenepappasjefen min på pletten med en gang og sa det var en fornøyelse å kunne gjøre gjengjeld for at jeg også innimellom passer barna hans... So, I get it! Jeg må be om MYE mer hjelp fra en mann for å vekke hans interesse, i stedet for å gi han tips om hvordan han best vedlikeholder sin gamle bil selv (og jeg må virkelig slutte med å ramse om årstall for når de sluttet å produsere enkelte bilmodeller!!!!)

Gjest marie-s
Skrevet

hehehe....jepp det er slikt du for all del IKKE må vise at du kan. Puh! Enda godt jeg ikke kan noe om biler...de har 4 hjul, da er det litt verre med pc-er for min del. Men nå har jeg funnet en fantastisk link om jeg skulle finne på å stikke nesen frem igjen så må jeg lære dette om pc-er:

http://www.youtube.com/watch?v=EvjdzfV2iFQ

Det enste vi tydligvis skal kunne i en manns verden er å shoppe, se søte ut og være redd for spøkelser. ;-)

Skrevet

"Du kan gjerne ha litt å ta i"

Det betyr; du må fan ikke veie over 40 kilo, men du må bruke minst FF i BH-størrelse.

"Liker turer i skog og mark"

Det betyr; når du ber meg om å ta oppvasken forbeholder jeg meg retten til å stikke til en kompis for å avreagere og komme bort fra mas.

"Tar meg gjerne en pils i godt selskap"

Det betyr; når helga nærmer seg trommer jeg og kompissene sammen til skikkelig forspill før vi drita fulle drar på byen for å sjekke puppedamer uten hjerne.

"Er flyttbar"

Det betyr; om du spanderer kan jeg gjerne komme ei helg på besøk. Om du fikser barnevakt altså.

"Har fast jobb og stødig økonomi"

Det betyr; jeg tjener godt, og når lønna kommer går den utelukkende til øl, data-dippedutter, paintball, bilstæsj, øl, ostepop, spilleautomater, forsterker og øl.

Grrrrr!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...