Gå til innhold

udugelige barnevakter på SATS, blir så irritert!!!


Angelas_Baby

Anbefalte innlegg

Fy fader, jeg er så utrolig irritert nå!!!! *Argh*

Tar med meg begge ungene med på Sats, og skal ha en spinning time.

Før jeg går inn, går jeg litt ute med vognen slik at Matheo sovner i vognen. Størstemann løper rett inn på minisatsen, ikkeno problem, og jeg setter vognen utenfor inngangen til minisats (som er inne).

Snakker med "barnevakten" og sier at Matheo sover, men det kan godt hende a han våkner om 5 min, og at de må kle av han om han våkner.

Jada, det er ikke noe problem sier de.

Jeg går ned på sykkelsalen, og etter MAKS 7 minutter kommer barnevakten inn og sier "duuu, babyen din bare skriker, og vi klarer ikke få han til å slutte"....

Jeg kommer opp med en gang, og der ligger han og skriker litt i vognen, med jakke, lue, votter, teppe og den greia over vognen. (jeg hadde dratt opp glidelåser o.l før jeg gikk da)...altså, de har ikke kledd av han som jeg ba de om!

Tar han opp, og han smiler som en sol, ikke sinna i det hele tatt!

Jeg spurte om de hadde prøvd¨å tatt han opp og holdt han osv,for han liker å bli bært...svaret jeg fikk var : "NEI, VI TURTE IKKE Å TA HAN OPP VI"......

hallo liksom, jeg ble så forbanna, jeg mener, hva er vitsen med minisats om dem ikke klarer å passe på ungene mer enn 10 minutter liksom?

det er jo nettopp derfor jeg meldte meg inn på sats igjen pga minisatsen!

 

(og dette er 2.gangen noe slikt skjer)!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, det var jo skikkelig dårlig! Hvis de ikke vet hvordan de tar seg av små babyer må de i alle fall gi beskjed om det når man leverer barnet til dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tro meg, de har ikke peiling på hva de driver med!!!! ei i klassen min jobbet som barnepasser på sats før, og hu har ikke peiling på småbarn.....det er helt utrolig at de lar folk få slik jobb uten erfaring eller no!! blir bare irritert jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...