Gå til innhold

Har dere masse klær til barna deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi bruker nå 62 og ser at jeg har alt for mye klær. Vokser jo så fort. Fikk masse klær da hun ble født og da var det mye 62. Får jo nesten ikke brukte det før det er for lite. :o(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har nettopp funnet fram noe i str 86.

har 5-6 kasser på 40-50l med klær som hun har vokst ut av

Skrevet

Jeg har faktisk for lite klær til snuppa mi, som er snart 7 uker og allerede inne i str 68. Har fått lite barselgaver denne gangen, og arveklærne fra størstejenta i str 68 er stort sett bare sommerklær (korterm-bodyer osv). Heldigvis skal vi til byen til helga så jeg kan få handla en haug på salg eller noe..

Skrevet

ja, har mye klær.. nå bruker hun 62 i bodyer og både 56 og 62 i bukser.. Har måttet lagt bort masse bodyer i str. 56 som vi har brukt altforlite.. er litt vemodig å pakke de bort når de ser nesten helt ubrukte ut. Sambo ville vi skulle gi det bort til tremenningen til Jenny, men jeg vil spare de til vi eventulet får et barn til jeg.. også ville det vært for trist å gi de bort..

Skrevet

Minsten her har arvet etter eldsten og har fått sitt eget også, så ja, veldig masse klær. Men når det gulpes såpass mye så brukes det også!

Eldsten er fire år, så klærne hans vokses ikke fra så fort lenger, så vi har en del til han også ja!

Skrevet

akkurat :) det blir et par skift om dagen gitt.

Skrevet

Hun har vel snart like mye klær som mora tenker jeg;) *hehe*

Blir en del klær ja..er jo så mye søtt. Kommer til å spare på klærne til nestemann kommer. Har heldigvis ikke bare rosa, hvis gutten kommer neste gang.

Skrevet

Maaaassse klær. Nesten håper det blir en prinsesse til så kjolene kan brukes igjen =0)

Skrevet

uff altfor mye her;) er jo så ye fint også vokser han så fort!! er nå i str 74.. uff og uff... 62 var vi jo såvidt innom.. hehe...

Skrevet

Masse masse masse klær! Er såvidt hun rekker å bruke klærne/kjolene mer enn en gang! hehe

Skrevet

Ja vi har veldig masse klær, masse hun ikke har rukket å fått brukt engang og en haug med for smått i boden. Har en venninne som akkurat har fått en liten jente så ble litt på henne, eller så kommer jeg til å ta vare på en del til nestemann.. Er jo så mye fint og er jo ikke slitt eller noe ;)

Skrevet

Jeg synes det er så gøy å handle, så her har lillegullet mer klær enn mamman:) Masse klær! Brukte str 68 en stund og håper at 74 skal passe en stund og! Strørrelsene før det var vi så vidt innom...

Skrevet

Uff ja, har sinnsykt mye klær til veslemor!

Har arvet noe, fått ekstremt mye og også kjøpt litt (klarer ikke å la være når jeg ser den nydelige kjolen på salg, selv om jeg vet hun har mer enn nok). Har faktisk pakket bort klær som jeg ikke har rukket å bruke engang...... blir egentlig helt kvalm av meg selv selv her når jeg tenker på det!

Tok på henne strl 74 for første gang i dag........ herregud som tiden flyr og som de vokser! Hun er snart 6 mnd.

Skrevet

Ja, har alt for mye klær! Bruker 62 og 68 nå, men bruker nesten bare ulltøy, så får ikke brukt alle bommullsbodyene. Har også alt for mange bommullsstrømpebukser, for etter at jeg kjøpte noen i ull har jeg bare brukt dem. Lillegutt gulper ikke, så vi må ikke skifte klær så ofte heller (er jo glad for det, altså)...

Skrevet

Har vel egentlig sånn akkurat passe.... Bruker str. 56 enda hun på 6uker her, har ikke så mye i andre str. enda. Fått noe, men ikke handla enda. Skal gå gjennom sekken med klær etter førstemann snart- men er redd det er mest typisk gutteklær der.... Ellers fikk jeg 4-5 poser med klær av eksen til sambo på søndag. Hun har ei datter på 1,5 år. Ulempen der er at hun er født på sommeren og mi jente i januar, så endel av klærne "hører til feil sesong", men håper det er noe som kan brukes iallefall. Realt med litt "arve-klær", spesielt med gulper i huset!

Skrevet

Bare jeg som faktisk har for lite?

Skrevet

Har jo ikke sett gjennom posene enda, så jeg er jammen ikke sikker, men berger nok med str 56, da det er det jeg har fått mest av i gave, samt lånt litt...Likevel går vaskemaskin og trommel temmelig hyppig her også....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...