Gjest Skrevet 18. februar 2007 #1 Skrevet 18. februar 2007 Har alltid hatt store plager rundt mens, store blødninger og mye vondt. Min fastlege fant aldri ut noen ting... Men da jeg ble gravid hadde jeg ny fastlege, en kvinne, som på rutine-gu med en gang oppdaget at jeg hadde bakovervendt livmor. Hun spurte om jeg hadde mye plager, og det hadde jeg jo. Etter fødselen har jo dette ordnet seg, har ikke vondt i det hele tatt mer ! Flere med erfaringer rundt dette ?
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 18. februar 2007 #2 Skrevet 18. februar 2007 Jeg fant også ut at jeg hadde bakovervendt livmor da jeg ble gravid. Har hatt veldig mye smerter ved mensen, akkurat som rier. Spydde og lå å vrei meg i smerter første dag med mensen fra jeg fikk den i 6. klasse, til jeg begynte på P-piller da jeg var 20. Etter fødselen har jeg ikke hatt menssmerter selv om jeg ikke går på P-pillen. Det er deilig det! Vet ikke om det har noen sammenheng. Legen min sa bare at det kunne gjøre vondt i noen stillinger når ved sex.
Gjest Skrevet 18. februar 2007 #3 Skrevet 18. februar 2007 Hadde akkurat det samme problemene, og når jeg ble gravid så kom problemet fram. Men etter fødselen så har alt ordnet seg. Har forsatt litt vondt men ikke på langt nær så mye som jeg hadde.
lana<3 Skrevet 18. februar 2007 #4 Skrevet 18. februar 2007 har ikke ordnet seg hos meg, her har smertene blitt verre, kjennes ut som jeg har kynnere når jeg har mensen, nei og nei så vondt....heldige dere var da....
gutt060606&jente010110 Skrevet 18. februar 2007 #5 Skrevet 18. februar 2007 eg og har bakovervendt livmor...fant det ut da eg måtte ha gu da eg ble gravid...legen strevte lenge med å få inn det "nebbet", og det var VONDT!!begynte å blø og alt. når eg har mensen føles det ut som kynnere, og eg er kvalm i flere dager,og får mageproblemer...blør masse også...når eg har eggløsning, så kaster eg opp... herligt...ingenting har forandret seg det etter fødslen..hadde et håp om det da men...
Gjest Skrevet 18. februar 2007 #6 Skrevet 18. februar 2007 Merkelig... Jeg fikk også høre under min første graviditet at jeg hadde bakovervendt livmor. Jeg har derimot aldri hatt plager under mensen. Faktisk har jeg alltid bare såvidt kjent at jeg har fått mensen, og etter den første fødselen har jeg faktisk ikke kjent noe i det hele tatt. Jeg tror at livmora endret stilling under første svangerskap, for sist jeg spurte legen om dette, sa han at livmora vandte framover nå.
Chatzy Skrevet 18. februar 2007 #7 Skrevet 18. februar 2007 Jeg har også bakovervendt livmor visste ikke det før jeg ble gravid. Har bare hatt vondt i mage og korsrygg når jeg har hatt mensen.. Har det nå og men visste ikke det kunne ha noe med bakovervendt livmor å gjøre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå