Mamsen86 Skrevet 18. februar 2007 #1 Skrevet 18. februar 2007 Har det skjedd før, liksom?! Vi tok prøvene hver for oss, med noen ukers mellomrom.. Og jeg tenker sånn at "tenk om det blir rota til?".. Det er ikke stor sannssynelighet, sant?
SK&Maylen Skrevet 18. februar 2007 #2 Skrevet 18. februar 2007 Veldig liten sannsynlighet, vet sjøl kors det er å vente på dna prøve! Man tenker alle mulige absurde ting, sjøl om man veit at det er han som er pappan, så er man sikker på at det kommer til å vere ett eller anna rot med akkurat min prøve, enten at de mikser det med noen andre sine, eller en eller anna merkelig anna grunn som skal gi svaret at han ikkje er pappan! Men gjekk bra med oss, så går nok bra med dere og
ukjent Skrevet 18. februar 2007 #3 Skrevet 18. februar 2007 Sånn tenkte jeg også. Sannsynligheten er veldig liten,men det har vært saker hvor far har levert falsk prøve. Barnefar her krevde DNA-test helt plutselig, mistenkte han for prøve å slippe unna bidrag. Jeg ringte derfor til NAV og forhørte meg, og de sa det hadde vært saker hvor faren hadde fuska med prøva. Men dette er ytterst sjelden! I mitt tilfelle gikk det helt greit med DNA-testen,heldigvis.
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 18. februar 2007 #4 Skrevet 18. februar 2007 hmm..må bare spørre..hvordan tar man en sånn test og hvor mye koster det? pappaen til snuppa neeekter for at han er faren! og om han ikke er faren så må jeg være "jomfru maria" og blitt gravid alene..haha så når jeg skal neddover i mai så tenkte jeg og få han til og ta en dna test så han kan se svart på hvitt at HAN ER PAPPAEN!! blir så fustrert altså! ååh! grr! han kommer sikkert til og nekte og teste seg da,men men.. *idiot*
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2007 #5 Skrevet 19. februar 2007 Dersom far ikke har skrevet under på papirene på at han er far betaler staten dna-prøven. Du kan kreve å få testet han mener jeg. Sjekk ut reglene for dette før du drar slik at du vet hvilke rettigheter du har.
Gjest Skrevet 19. februar 2007 #6 Skrevet 19. februar 2007 vi har også tatt DNA prøve. Du betaler ingenting hvis han nekter på å skrive under. Og hvis jeg ikke husker feil så kan det til og med komme politi å hente barnefar via rettslig avgjørelse for at han skal ta denne testen! Vet åssen det er med vanskelige mannfolk *mumle*
cathriine og Julie gullet Skrevet 20. februar 2007 #7 Skrevet 20. februar 2007 Vi har også tatt DNA prøve....trygdekontoret som anbefalte barnefar og gjøre d.. Vi tok prøven samtidig på samme legekontor.. Jeg vet at det er han som er faren og datteren vår ligner kjempe mye på han.. Men jeg tenker seff at tenk om vi får svar at han ikke er faren? da er d jo prøvene som har blitt byttet om eller noe...Å vente på dette svaret er jo helt nervepirrende for meg..selvom d e han som er faren..men som dere sier, så tenker man jo alle slags absurde tanker...Blir jammen godt når svaret kommer..og jeg lurer på hvordan barnefar reagerer da..kanskje følelsene blir litt varmere *håpe på*
Mamsen86 Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 20. februar 2007 Hehe, ja dattera vår er jo helt lik faren sin, det er ikke noe tvil sånn sett! Men ja.. Man tenker jo helt absurde tanker! Men nei, han avleverer nok ikke noen falsk prøve - han vil jo selv ha kontakt med henne og alt det der, og som nevnt tidligere så er dette noe vi har funnet ut sammen under svangerskapet nettopp fordi dette er snakk om "sex-med-en-ex", og jeg vet at jeg ikke har noe å skjule - men likevel.. Jeg har tenkt de sykeste tanker, liksom! Det har vært, og er helt frem til vi får svar, en psykisk påkjenning! Og jeg har jo tenkt sånn at "av alle de millioner av prøver som blir tatt hele tiden, så kommer det jo så klart til å være min dem klarer å rote til".. Men.. Vet jo at det skjer ytterst sjeldent! But still..
SK&Maylen Skrevet 20. februar 2007 #9 Skrevet 20. februar 2007 Ja, husker kor letta eg var da eg fekk svaret, var deilig, endelig over.. .)
Mamsen86 Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #10 Skrevet 20. februar 2007 Åj ja, jeg gleder meg som en liten drittunge til å få svarene! Hvor lang tid tar det igjen, sånn ca? Var det rundt 6 uker..?
cilla28 Skrevet 21. februar 2007 #11 Skrevet 21. februar 2007 Er det ikke 3 uker.Venter selv j................. Tok fo 1 uke siden.Godt å høre at det ikke bare er jeg som får rare tanker...........................
Andrea87. <3 Erika06+bøllefrø Skrevet 21. februar 2007 #12 Skrevet 21. februar 2007 T mæ har d gått kjempe lang ti!! E d bare æ som må vent leng elr.. erika er nå 2 månda, å den uka her ska farn på trygde kontore å prat. Dæm har ikke tatt blo prøve engang enda! Æ har masse rare tanka, Han kan jo ikke vent på å værra pappa, han har ikke villa møtta enda, vist han knytte sæ tea åsså fårn vit at hu ikke e hannes.. Æ e sikker, men sjønne hannes sie! Men har noen andre ventet så lenge? Æ blir gal!
Mamsen86 Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #13 Skrevet 21. februar 2007 Jenta mi er snart 5 mnd, liksom..... Så ting tar sin tid....
Andrea87. <3 Erika06+bøllefrø Skrevet 22. februar 2007 #14 Skrevet 22. februar 2007 Ja rikti.. hmm.. Vi skal ha navne fest snart shu,. Så han rekker vell ikke det.. Men farn har kontakt me babyen sin?
Mamsen86 Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #15 Skrevet 22. februar 2007 Ja, dem har mye kontakt! Han vet jo innerst inne at det er hans datter, men vi ble enige om dette under svagerskapet fordi.. Ja, lang og kjedelig historie, hehe! Men det er noe herk å vente, man tenker de sykeste tanker.. Psykisk påkjenning som faen!
Andrea87. <3 Erika06+bøllefrø Skrevet 22. februar 2007 #16 Skrevet 22. februar 2007 ja virkelig.. Han vill også møtt babyen, men han vill limsom ikke bli super deppa vist det ikke er hannes.. MEn jeg har go kontakt me familen hannes da, de møtter henne støtt og stadig.. De vill ta den sjangse, og stoler på min magefølse.. Men da blir d bare værre å tenk "vist ikke da! va sjer da!?"
Mamsen86 Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #17 Skrevet 22. februar 2007 Har du noen andre kandidater som det KAN være da, eller er du 100% sikker i din sak? Selv jeg som er 100% sikker syntes det er dritekkelt med slike prøver, hehe.. Tenker at han har sånn magisk blod som gjør at man ikke kan se DNA'et hans, at jeg har blitt voldtatt men har fortrengt det osv.. Man blir helt syyk, hehe!! Men hvis det ikke er han som er faren, så må du jo snakke med den andre..?! )
Andrea87. <3 Erika06+bøllefrø Skrevet 22. februar 2007 #18 Skrevet 22. februar 2007 Ja oki, d er en ørliten sjansge at d kna være enn annen.. MEn han vet d.. Og sammen har vi funnet ut at det nesten er umulig elr det er helt umlig.. MEn Tenk vist! Jeg blir gal av den tanken.. MEn som mange har sagt, Andrea det er derfor du tar testen.. Ja sant d da.. MEn læll! Æ vill jo at d ska værra han å.. Hmm.. Begge vet at d finns en til..
Mamsen86 Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #19 Skrevet 22. februar 2007 Okay, det er godt at dem vet om hverandre iallefall da! ) Men magefølelsen har som regel rett!
Andrea87. <3 Erika06+bøllefrø Skrevet 22. februar 2007 #20 Skrevet 22. februar 2007 Ja takk skal du ha =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå