Gå til innhold

SKRYTE av besteforeldre? Det er farli' det....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det ingen her inne som har et godt forhold til barnas besteforeldre på begge sider? Eller er det slik at ingen gidder å fortelle om alle de positive sidene ved besteforeldrene? Kanskje vi kunne starte en skryte-tråd, hvor vi skryter av besteforeldrene til barna våre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da foreslår jeg at du begynner en slik tråd!

Skrevet

Har gjort det flere ganger her inne! Min foreldre og svigermor og mannen hennes er fantastiske. Sambos bio far derimot er ei bok i seg selv....

Denne siden brukes ofte for å få ut litt damp og frusterasjon, sånn at man ikke får et enda dårligere forhold til barnas besteforeldre.

Skrevet

Poden har fantastiske besteforeldre på begge sider! Vi har seffern våre uenigheter med dem alle sammen til tider, men det er jo bare normalt. Vi er jo forskjellige! I det store og hele er de uerstattelige støttespillere, hjelpere og besteforeldre alle og enhver.

Mine foreldre er skilte så vi har tre sett. I tillegg er min tante selverklært reservemormor og passer poden om dagen en dag i uken. Alle besteforeldrene er i 40-50 årene :o)

Skrevet

Jeg har supre svigerforeldre, mine egne foreldre er det verre med..

Skrevet

Til anonym; det er jo nettopp det HI gjør. Hva med å lese først, og svare etterpå?

Skrevet

Jeg vil skryte, både av mine foreldre og svigerforeldre. Nå har vi flre sett på begge sider, men alle er de toppers bestefireldre for de to barna våre.

Skrevet

Det er vel helst det at dette brukes som et forum til å slippe ut litt gruff. Jeg kan godt skryte litt jeg, foreldrene mine er flinke til å ringe, flinke til å komme på besøk, stiller om vi trenger hjelp og er tydelig helt borte i barnebarnet sitt. Kjempestas!

Svigerforeldrene mine har jeg et litt anstrengt forhold til, men tross alt er de veldig snille og gavmilde i forhold til barnebarnet sitt, de ber om å få nye bilder tilsendt hele tiden, de ringer for å høre hvordan det står til, og de vil mini alt godt her i verden. Sånn, da har jeg skrytt litt av begge besteforeldreparene våre :-)

Skrevet

Da skryter jeg litt:)

Mine foreldre får noia his de ikke har sett gutten vår på en uke. Da ringer min mor og sier at lillemann må komme på besøk. Og om ikke han kan overnatte der nede i helgene, slik at hun kan reise på senteret og handle på lørdagen og vise han frem. Jo værsågod, mamma:)))

Mine svigerforeldre bor på østlandet og vi på vestlandet, så vi sees ikke så ofte, men de ringer ofte for å høre hvordan han har det, og vi sender dem masser av bilder via telefon og mail for at de skal følge med.

Det er ikke alt min svigermor har gjort tidligere som jeg synes er helt ok (settes i sammenheng med overgangsalder, makan til sinne), og min far blir avogtil skikkelig sint for en eller annen bagatell (eks at det er tomt for baconpølser når han skal ha det på bensinstasjon), men dette er sånn som det er for de fleste.

i det store og det hele, er jeg superfornøyd med lillemann sine besteforeldre. De er faddre på han i tillegg, sååååå glad er vi i dem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...