Gå til innhold

Den store pakkedagen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja nå starter vinterferien og 2 av mine 3 barn skal ut på tur...hehe! Han mellomste skal være med en kamerat og familien hans til Sverige:o) Kan tro han gleder seg! Han blir hentet i ettermiddag og de drar i morgen tidlig. Og han minste skal ikke så veldig langt da....bare bort til moren min rett borti gata;o)

Men pakke må man jo uansett! Her skal både lego, leker , tv og tv-spill pakkes...hehe! Godt mamma ikke bor så langt unna da jeg ikke har bil....ler! Men det er en liten tv da....sånn 14". Den er nok kjekk å ha hos bestemor når hun skal se på nyheter og Hotel Cæsar....hihi;o)

Så denne uka skal jeg kose meg med eldstemann:o) Han følger lillebror til skolen hver dag og henter han på SFO hver dag....så nå trenger han ferie! Ha leiligheten for seg selv mens mor er på jobb....bare kose seg! Og kose seg med mor når jeg kommer hjem fra jobb. Vi skal se "Fritt vilt" en av kveldene i hvertfall:o)

Og med bare en ungdom i huset blir det litt ferie for mor også....hehe!

Nei nå får jeg pakke videre og plassere litt barn her og der...hehe! Trengte bare en liten kaffe og røykpause;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine tre tenåringgutter drar på fjellet med besteforeldrene:) Men de er så rolige at vi merker dem knapt når de er hjemme.... De små derimot!!!!

Skrevet

Så flott da!

Kose dere masse dere som er igjen hjemme:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...