♥pilutta♥ Skrevet 18. februar 2007 #1 Skrevet 18. februar 2007 Jeg lurer på om jeg har fått fremfall av livmor etter fødsel...:-( hva gjør man med dette? Må det opereres? Jeg skal på 6ukers kontroll til uka, så jeg får vel beskjed der, men engster meg en del for dette. Håper noen av dere her inne vet noe om det. På forhånd takk for svar:-)
Gjest Skrevet 18. februar 2007 #2 Skrevet 18. februar 2007 ja, da må man operere.. Vet ikke så mye om det, men var i praksis på gynekologisk avdeling for noen år siden.... har en blekke om det hjemme som jeg fikk når jeg var i praksis.. ( er hos mamma nå se..) så jeg kan se litt hva som står om det i den når jeg kommer hjem.. så kan jeg skrive her senere..
♥pilutta♥ Skrevet 18. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2007 Det hadde vært helt supert Angelina24!
Gjest Skrevet 18. februar 2007 #4 Skrevet 18. februar 2007 står litt her også; http://www.helsenett.no/index.php?option=com_personalpage&task=view&id=13&Itemid=99999999&contentid=1788§ionid=116
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå