Gå til innhold

Hvordan hadde dere reagert på dette her da


miss_knl*babynr3påvei*

Anbefalte innlegg

Jeg har en tanteunge på 18 som er gravid det var planlagt men bestemte seg forige uke at hun ikke var klar og at hun skal ta abort hun er nå 6+4 uker på vei. Greit nok jeg er imot abort men jeg visste at hun ikke var klar for og bli mamma så jeg støttet henne i hennes valg... men igår snakket jeg med henne på msn.. og hun var faen meg på fylla så jeg reagerte på det... hun kunne i hvertfall vente til neste uke etter hun hadde tatt abort ..men hva var forskjell om hun var på fylle nå eller neste uke hun skulle fjerne det uansett så hun bryde seg ikke i det hele tatt ifølge henne var det ikke et menneske som vokser i henne men en ting..men etter jeg hadde snakket med henne ringte hun med engang mora hennes og fortalte henne det jeg hdde sagt til henne... så fikk en veldig sinna melding fra mora hennes.. at jeg måte respektere hennes valg og at jeg ikke hadde noe med det og gjøre og at hvis jeg var imot abort da var det mitt problem... men jag har aldri sagt at hun ikke måtte ta abort... jeg har bare sagt til henne at jeg syntes at de var litt drøyt at hun var på fylla mens hun var gravid..

nå er det den store familie krangel her.. men jeg synes ikke at jeg har vært urettferdig... men hva synbes dere da ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er ikke snakk om et par sko akkurat men.. hun skal ta abort for hun ombestemte seg,.hun skulle ikke blitt gravid i utgangspuktet.. synes fok heller kan knipe igjen jeg.. en vennine har sikkert tatt 3 aborter... den siste var vel grei nok.. men alikevel...

 

det er så mange som ikke kan få unger, så går folk hen og blir gravide i øst og vest for og bare ta abort...

 

ble litt irritert nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jenta holder tydeligvis å overbevise seg selv om at det er det riktige valg hun har tatt.

 

ikke bland deg.

det er mitt beste råd.

 

hvis de ber om din mening,så sier du den,ellers så sier du ikke noe.

 

'det er hennes liv,å det valget hun tar er noe hun må leve med hele livet sitt.

 

selvfølgelig har man lyst å si sin mening,men noen ganger så gjør det bare mer skade.

 

å grunnen til at det er blitt "familie krangel",er nok fordi at det er et ganske sårt og ømt tema.

det er sikkert noen som er enig hva du mener,men at de holder kjeft eller at de bare "jatter" med.

 

 

det er mange tragiske skjebner der ute.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok reagert akkurat slik som du har gjort. Men en ting er sikkert... hun er ikke moden nok til å bli mamma så uansvarlig som hun oppfører seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste råde man kan gi til tanter, onkler, besteforeldre og øvrig familie....IKKE GI RÅD MED MINDRE DU BLIR SPURT......om man ønsker å unngå familiekrangler i hvertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var det ja,... men nå er det sant at hun kommer altid til meg nå hun trenger hjelp.. jeg var den første som visste at hun var gravid og hun spurte meg om hva hun skulle gjøre... Jeg har altid vært der for henne jeg har støttet henne i alt og da sier jeg for engang skyld min mening og da blir det et sånt h****** Hvis hun er gammel nok til og bli gravid da synes jeg også at hun må være voksen nok til og rydde opp i sine egne problemer og ikke ringe til mamma med engang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men om du syntes hun er gammel nok til å takle ting selv, hvorfor ytrer du ovenfor henne hva du syntes om hennes valg da?

 

Du gjorde det klart for henne hva at du ikke syntes noe om at hun drakk, at hun burde vente til etter aborten. Ikke at jeg mener at du nødvendigvis har gjort noe galt i det, men du blander deg jo inn i hennes valg du da.

 

HUn har det nok ikke lett, og trenger nok mer forståelse enn fordømmelse. Mulig den fylla kom som et resultat av det.

 

At hun alltid har kommet til deg når det har vært noe er jo en tillits erklæring til deg da, da verdsetter hun nok din mening. Blir sikkert ikke lettere at du da åpenbart fordømmer det hun har tenkt til å gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...