mammamamut Skrevet 18. februar 2007 #1 Skrevet 18. februar 2007 Hjelp kjære bergensere!!! Min gale brudgom har funnet ut at han vil ha hvite duer sluppet løs ved kirken når vi har giftet oss!! Trodde det var jeg som ville ha det store fine, bryllupet, men han er jo enda mer gal!!! Hvordan skaffer vi det hvis det går an??? Fint at han er engasjert i bryllupet altså, men litt stormannsgal??? Er bare så glad for at han er så med at han skal få alt han vil ha (hvis det er mulig da) hehehe...
Lille jente Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 Bare en ting først...jeg syntes det er mer enn nok duer i Bergen som det er...trenger vel ikke sleppe ut enda flere på Torgallmenningen ?? Tuller! Er det ikke en i nabolaget deres som har duer? Eller i nabolag til foreldre/venner? Kanskje de kan hjelpe! Ellers finnes det sikkert noen fugleforeninger e.l. Lykke til. Syntes det var en søt idè av "mannen" din. Får bare håpe at duene ikke skiter ;o)
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 20. februar 2007 #3 Skrevet 20. februar 2007 er mange dueforeninger rundt omi bergen..så bare søk påetter i gulesider du..du finner sikkert mange
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå