Anonym bruker Skrevet 18. februar 2007 #1 Skrevet 18. februar 2007 Jeg har store problemer med å finne søte, fine og praktiske klær til barn i alderen 1 1/2- 2 år. Allerede nå skal de se ut som rampete tenåringer, prinsesser eller barbie. Jeg skjønner ikke at det kan være marked for dette?? Er det noen som vet om noen gode butikker, evt. nettsider, som har byttet ut spiderman og dødningshoder med bamser og enkle mønster, tyll og lårkorte skjørt med søte kjoler og rene linjer?
annie-77 Skrevet 18. februar 2007 #2 Skrevet 18. februar 2007 Jeg synes Lindex har en del fint, og cubus til tider. Ellers har nettbutikken www.lilletordivel.no mye fint. IdaT har mye søtt, og Katvig (selges i noen butikker, og på nevnte nettsted.)
Luca Skrevet 18. februar 2007 #3 Skrevet 18. februar 2007 Åh, det er så masse fint som ikke trenger å være slik du beskriver:-) Jeg handler mye til jentene på Benetton, og for de som tror det er dyrt der så bør de ta en sjekk..for det er det ikke. Jeg liker enkel klær, og at barna ser ut som barn, så Benetton har som sagt mye fint. Så kan du se litt på danske klær, der er det også veldig mye fint. Kjøper merker som Katvig, IdaT, Kammakarlo osv. Liker også spanske Mayoral og Levis jeg da, men det et jo litt mer "voksenstil" igjen da:-) Men det er ihvertfall ikke trykk og broderier på disse klærne... Sjekk: monochico.no luca-shop.no filabel.dk prinsessebutikken.no
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2007 #4 Skrevet 18. februar 2007 Takk for gode tips! Har allerede vært inne og sjekket noen av nettsidene :-)).
cashewnøtta Skrevet 18. februar 2007 #5 Skrevet 18. februar 2007 Ikke særlig originalt forslag, men jeg kjøper det meste på h&m! Synes de har kjempemye fint i denne aldersgruppen! Og jeg er IKKE fan av dødninghoder og Bratz-lignende klær:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå