Gå til innhold

På vei inn i et innbilt svangerskap??????????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,hei...

Her kommer et frustrert lite innlegg!!!!!

Hadde ikm på torsdag,men ingen tr dukker opp til tross for negative tester:-(

Vært gravid to ganger før,og det er de eneste gangene jeg har gått over tida,men da har jeg fått positiv test veldig tidlig.....

Føler meg gravid:småkvalm,vondt i korsryggen,stikkninger nederst i magen,superømme pupper,tisser hele tiden,luft i magen,osv...t.o.m ømt og blødende tannkjøtt ved tannpuss!!!!!

ER JEG PÅ VEI INN I ET INNBILT SVANGERSKAP HER???????????

Frustrert klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Også er jeg vanvittig trøtt.. Kunne sovet hele dagen om jeg hadde hatt mulighet...

Noen som har det som meg????

Skrevet

JAAAA, dette er jo meg! hehe, nesten hvertfall... jeg er i dag 6 dager over ikm, og har aldri vært det før. Såre bryst og en del luft, og muligens tisser jeg litt mye. (drikker mye oxo da, hihi). Jeg tester negativt med cb hele tiden så jeg venter egentlig bare på den teite tanta, kan jo likegodt komme når jeg ikke er gravid. merkelige greier, kroppene våre klarer nok ikke henge i hop med tankene ;-)

lykke til hvertfall

Skrevet

jeg har det akkurat som deg!

Sist jeg var gravid så slo ikke testen ut før 5 dager etter ikm, men det var svakt da! Hadde ikm på torsdag.

Mine symptomer er:

*småkvalm

*Humørsvigninger

*stikkinger i magen

*Ømmhet på brystvortene, men ikke hele tiden.

tatt test hver dag siden torsdag, men like fordømt neg hver gang. jeg skulle egentlig ikke teste før i morgen, men jeg klarete ikke å vente. Nå skal jeg ikke teste før tirsdag hvis jeg ikke har fått mensen i mellomtiden.

Jeg har alltid hatt stabil syklus, så jeg begynner selv å lure på om det er innbilt....

Skrevet

Dette er jo veldig lovende symptomer da...

Har hørt om flere som venter en god stund (uker) før de tester positivt....

Jeg er optimist på deres vegne!

Masse lykke til!!!

håpehåpehåpe :)

Skrevet

Takk for svar:-)

Godt å høre at jeg ikke er alene om jeg kan få si det;-)

Begynner å føle meg litt "gal" skjønner du.....

Og samboer'n går rundt å rister på hodet å sier (i den grad han tørr si noe om det. Har nemlig ikke helt kontroll på tempramente heller for tida,he,he..)"Er det mulig!!! Det er ikke første gangen for oss det her altså...???!!!" He,he...

Men kanskje det har noe med at det faktisk er siste,da j har 2 tette fra før....????

Lykke til til deg også,.-.-.-.Dodli.-.-.-.-15 f... pp.

Skrevet

Jippi vi er flere,he,he....;-)

Skulle egentlig vente til mandag jeg også,men tror du jeg klarte det da???? NEI DA!!!!!

Tester den hos legen i morgen,da jeg allikevel har time der... Kanskje de kan gi meg svar:-)???!!!???

Lykke til,*Tropical*!!!

P.S. Kan jo gå rundt å være innbilt gravide sammen hverfall da,så hadde det vært veldig gøy å sett hva resultatet ble,he,he...!!!??

Skrevet

hihi, hvertfall deilig å vite at man ikke er alene om å ha alle disse symptomene ;-) blir spennende uke 8 for oss, om egentlig er uke 7 ere :P

Skrevet

Ja og det er så godt å ha disse sidene..

Vi skal nemlig holde det hemmelig så lenge som mulig!!!

Og noen må jeg jo la frustrasjonen og gleden gå utover,hi,hi.....

Skrevet

Har akkurat fått den stygge tanta...

ja ja da var det ny periode på oss, greit å komme seg videre..

Lykke til Rosa07, skal følge med deg å se hvordan det går..

AAAAAhhhhhh arg.........det var kjipt dette ass......

Skrevet

Neeeei,den kjærringa der åsså!!!!!

Det var kjedelig.. Hadde liksom litt trua på oss nå da vettu.........

Men da dukker ho nok opp her etterhvert også skal du se:(

Vil nok se det på siden her når det er noe nytt å melde;)

Masse lykke til i neste pp da!!!!!!!!!!!

xxxxxx alt jeg har...

Skrevet

Jeg venter også, er 6 -7 dager over IKM. Testa i går morges - negativt.

Testa jo eggløsning, og har hatt litt symptomer - så det burde jo vært noe som har skjedd.

Mine symptomer:

- press/trykk i maven en uke etter el

- mer utflod, hvit

- kramper i maven 11 dager etter el

- går ofte på do, ømhetsfølelse/pressfølelse på blæra

- masse luft

- har aldri hatt så skiftende mage. Løs, men mest treg

- litt småkvalm

Uff, har jo håpet opp - men det må jo begynne å vise seg snart da ):

Skrevet

Hei !

Lurer på om jeg kan melde meg inn i klubben.....

Har hatt masse frustrerte innlegg i det siste, men har ikke kommet over det enda....

Jo, jeg har hatt TR ( varte 48 timer...)og tempen har gått ned til normalen, men den driver å hopper opp igjen innimellom......

HAr vært småkvalm de siste tre ukene, oppblåst mage, mye utflod, pupper som øker i størrelse, men som plutselig kjennes normale ut, har lagt på meg en kilo uten endret spisemønster.....har trøbbel med tennene, kjennes ut som det iser over alt, hodepine,

Nå venter jeg EL om noen dager, men kjennes mer ut som perioden mellom EL og IKM.......

Testet neg sist torsdag og har ikke tørt å teste igjen... er liksom så bortkastet å se den ene streken gang på gang.....

Hvis jeg ikke kjenner noe til EL, må jeg vente 3 uker til for å bli sikker på at syklusen er i normalen igjen....

Æsj, jeg hater dette !!!!!

Skrevet

æ å vil bli me på denna tråden. e 12 daga over. må tisse heile tia, e svimmel, halsbrand/sureoppstøt, masse stikninge nederst i magen, å testa negativ på dag 8. skal vente til onsdag før æ teste ijæn...

bi jo heilt gal av bare å vent.

krysser fingrene for oss:)

Skrevet

I går trodde jeg at jeg hadde EL igjen... men tempen viser det motsatte...sukk... og i dag er trykket på mage og pupper der igjen!

Gir opp jeg !!!!!

Skrevet

Melder meg inn her jeg og tror jeg...

Ikke nok med at "alle" symptomene er der, men jo flere jeg leser på disse sidene, jo flere symptomer får jeg..... Og går jeg og pusser tenna nå, skal jeg vedde på at jeg blør fra tannkjøttet...For den var ny for meg nemli;)

Huff, så veeeeeeldi lei av å vente, vente og vente! Eni med ei i et tidligere innlegg her, tisset skulle ha skiftet farge til grønt eller no når en er gravid, istedet for disse dumme testene;)

Greit at en ikke er alene om et innbilt svangerskap iallefall! Ønsker dere alle lykke til!

Skrevet

hehe... grønn urin, den var god :-)

Sliter fremdeles med hodepine og småkvalme, og skjønner ikke helt hvor kroppen vil denne perioden.... skulle hatt/ ha EL disse dager, men har aldri opplevd at puppene er oppblåst FØR EL??? Hmmm.... dette kan jo bli spennende. Så rart at vi er flere som bli forvirret over kroppens irrasjonelle handlinger disse dager, da......

Vi får danne klubben for de innbildt gravide.....hehe...

Skrevet

Hei igjen!!!

ja da fortsetter jeg inn i mitt innbilte svangerskap jeg...........

Fikk testet hos legen i dag,men den var nok en gang VELDIG negativ,men jeg,jeg føler meg stadig mer gravid...

Og etter å ha sitti på disse sidene en stund,føler jeg virkelig at symptomene er så sterke at man skal ikke se bort i fra at det er muligheter for trillinger her;-)he,he.....

Går det ann å bli mer forvirra tro??????

Tr er det hvertfall ikke spor av,("så om jeg skulle være gravid,må det være ei eller en med sans for humor som har bosatt seg hos meg...

Men ærligtalt,så gøy er ikke denne ventinga,og vil dette evt nurket ha en mamma som holder på å gå fra vettet;-)??????)

Nei,gi meg en positiv test eller "bring on" tantemor så man kan komme seg videre,he,he.... Dette innbilte greiene blir det neppe noe resultat av!!!!!!!!!!!!!

Enige?????????

Skrevet

Hah..... hjalp ikke meg mye å få TR - like overbevist om at det er noe mystifistisk på gang likevel jeg.....hehe.....

Er redd alt dette styret mitt blir resultatløst også ! Sukk!!!!

Skrevet

Jeg hadde det sånn. Første svangerskap ga positiv test 4dager FØR IKM!!!

Hadde en følelse for at jeg var gravid, selv om jeg egentlig regnet på det og fant det umulig (antall ganger med sex og når i perioden i forhold til negativ tester osv..)

Slo meg til ro med at TR hadde forsvunnet, da testen var negativ 8 dager over IKM og ca 3 uker siden vi hadde sex sist...... Så, på dag 42 i syklusen tenkte jeg at NÅ SKAL JEG TIL LEGE: Har mistet TR en gang før pga av sykdom, og vet ikke om jeg "tåler" å miste den mange ganger..... Må ta en gr.test for å være 110% sikker,-og jammen, der stod det "gravid" gitt. Nå er jeg 15+5 på vei, men regner at jeg kan bli satt tilbake opptil to uker pga av sent utslag på test = muligens sen EL og dermed sen befruktning.

Lykke til. Så lenge det ikke komme rtantebesøk er det håp:o)

Skrevet

Tror jeg like godt kan melde meg inn i denne gjengen. Er på dag 50!!!!!

Ingen tr kommer nei, og sist jeg testen var den stadig negativ... Nå har jeg liksom gitt opp håpet på å teste, har ikke lyst til å se bare en strek... Men i helgen kom det liksom så mange symtomer: småkvalm, supertrøtt, litt vel irritabel kan man si (!!!) og stikking i puppene og i magen. ÅÅÅÅÅÅÅ Hva er det da?????? Får vel teste snart igjen, må bare syke meg opp først... Godt å se at vi er flere, det trøster liksom litt!

Ønsker dere alle lykke til og håper det er noe mer enn innbilt svarerskap...

Skrevet

Bare tilføye at nå ble plutselig puppene mine veeeeelig vonde...

Dårlig gjort av kroppen å lure oss slik!

Skrevet

Ser jo her at det fortsatt er håp til tross for negative tester....

Er jo bare 4-5dager på overtid...

Blir gal av denne undringa åsså!!!!!!!!

Morsomt å se at det stadig blir flere av oss:-)

Skrevet

Melder meg på her også. Ikke noen særlig symptomer altså, men 6 dager over IKM og det har jeg aldri vært før. Likvel er test på test negative.

Blir jo helt gal av dette!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...