Anonym bruker Skrevet 18. februar 2007 #1 Skrevet 18. februar 2007 Jeg hadde masse utflod da jeg var gravid, og har det fortsatt, 2 mnd etter fødsel. Er dette normalt? Synes det er ekkelt, og er redd for at folk skal kjenne det lukter av meg!
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2007 #2 Skrevet 18. februar 2007 Hei:0) Jeg har en sønn på snart fire måneder og har også problemer med masse utflod..hver gang jeg er på do så er det nesten "slimklatter" som kommer ut. Jeg vet ikke hvorfor dette kommer men det er jo greit å se at jeg ikke er den eneste.....:0)
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2007 #3 Skrevet 18. februar 2007 Hei, sliter med det samme. 3 1/2 mnd etter fødsel nå og jeg vurderer å bestille time til gynokolog. Kan da ikke være normalt med så mye utflod? Det bare renner og glemmer jeg truseinnlegg, blir trusa klissvåt.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2007 #4 Skrevet 18. februar 2007 Hei! Samme med meg også, fikk det etter jeg fikk førstemann for to år siden, ble liksom aldri normal igjen før jeg ble gravid med nummer to. Nummer to er fire mnd nå og jeg føler ikke at noe er blitt bedre, men var til legen og tok prøver, men ikke noe unormalt ble funnet.. Kjøpte Lactal i går, skal ta det i sju dager nå, får se om det hjelper. Den skal visst nøytralisere ph verdien i underlivet.. Håper det hjelper, veldig tungvindt å gå slik, føler og at det lukter av meg, men tror nok det er bare noe vi føler selv. Skal gi beskjed om jeg merker noe forandring når jeg er ferdig med kuren..
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2007 #5 Skrevet 18. februar 2007 Ja, du får si fra om det funker..! Usj, ekkelt å ha det sånn, men det hjelper litt å høre at det er flere. HI
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2007 #6 Skrevet 19. februar 2007 Hei igjen.. Tenkte jeg bare ville skrive litt om kuren jeg går på nå, siden jeg sa jeg skulle si fra når den var ferdig. Har bare tatt to dager, men allerede nå merker jeg stor forskjell. Trenger ikke gå med noe truseinnlegg eller noe, bare etter to dager. Er jo helt nydelig!!! Jeg tar de hver kveld før jeg går i seng ,og så mye gele jeg sprøyter inn der regnet jeg med at mye ville komme ut igjen dagen etter når jeg stod opp, men slik er det altså ikke. Virkelig å annbefale, håper bare den er like god når kuren er avsluttet også.. Den heter som sagt Lactal og kjøpes reseptfritt på apoteket.. Håper den kan hjelpe dere også, slitsomt å gå rundt å føle for en dusj hele tiden, for ikke å snakke om å ha sex når en er slik.. Ikke greit for min del iallefall, ikke om en ikke AKKURAT har dusjet... Kjekt å høre om dere kjøper den og åssen behandlingen virker på dere også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå