3småskatter:0) Skrevet 18. februar 2007 #1 Skrevet 18. februar 2007 Er det noen av dere som har blitt gravid selv om dere har gått på minipillen? Jeg er nemlig ganske redd for at jeg er gravid igjen men jeg håper at jeg ikke er det.... Vi har bare hatt sex en gang og da hadde jeg gått på minipillen i ca en uke..Noen dager etterpå hadde jeg en liten blødning. Nå er det gått to uker over forventet mens. og jeg har noen symptomer som vondt i magen og perioder med kvalme. Hva tror dere?
Lille søtnos Skrevet 18. februar 2007 #2 Skrevet 18. februar 2007 Minipille kan ofte gi uregelmessige små eller kraftige blødninger, så det beste hvis du er i tvil er å ta en graviditetstest. Menstrasjonen med minipillen vil ha en annen syklus enn man er vant med.
hAndy Skrevet 18. februar 2007 #3 Skrevet 18. februar 2007 Fikk egentlig aldri mensen når jeg gikk på minipillen- og ingen jeg har snakket med har fått ordentilg mens heller- bare små blødninger.. uansett lykke til- hva du måtte ønske:)
Gjest Skrevet 18. februar 2007 #4 Skrevet 18. februar 2007 Er det cerazette du går på,den skal være liks trygg som p-piller. ? De vanlige typene derimot veit jeg om flere som har blitt gravide på .de må tas til samme tid hver dag sa legen til meg.td klokka 10 ikke 10.15 for da er de utrygge...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå