Maud Skrevet 18. februar 2007 #1 Skrevet 18. februar 2007 Hallo der borte på Vestlandet! Nå har du gitt meg en god grunn til å se igjennom bildene fra bryllupet og mimre litt. Du burde glede deg til det er din tur! Jeg har lagt inn noen bilder igjen fra den store anledningen under "Våre album". Det er altså to Maud der, men hun andre har ingen bryllupsbilder, så du skjønner vel hva som er riktig når du ser det...
dritgrei hei hei! Skrevet 18. februar 2007 #2 Skrevet 18. februar 2007 Takk Maud, Nå ble jeg glad, og jeg gleder meg til bryllup! Tenk så stas! jippi!!!!!
dritgrei hei hei! Skrevet 18. februar 2007 #3 Skrevet 18. februar 2007 Jeg glemte å si at bildene er dritfine og dere er pene og fin eog alt!! :-)
Maud Skrevet 18. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. februar 2007 Takk for komplimentet. Nå er det en stund siden jeg sist så på bildene (før jeg så på dem i dag, mener jeg). Jeg blir glad når jeg ser på dem. Dagen var perfekt, været var fint, maten var god, gjestene var blide, dama som viet oss gjorde en flott innsats - og sist men ikke minst, jeg kjente så utrolig godt at jeg elsker mannen min. Ser det selv når jeg ser på bildene, at han gjør meg lykkelig og at det var flott å si til ja til ham! Igjen - gled deg til det blir din tur!
Karomamma Skrevet 21. februar 2007 #5 Skrevet 21. februar 2007 LItt sent ute her Maud, men jeg ville bare si at jeg var inne og smugtittet på bildene og dere er SÅÅÅ fine, alle fire Dritgrei: du kan glede deg!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå