Gå til innhold

Nå er jeg så sliten og mangler overskudd.........:0(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har min lille gutt på snart 4 måneder holdt seg våken på nettene siden han var tre måneder...det begynte etter tremåneders vaksinen.

Han har hatt en del plager med ørebetennelse tidligere men nå er det mye bedre.

Alikevel så våkner han mange ganger om natten og bare småsutrer.Etter at han har fått smokken noen ganger roer han seg for så å våkne igjen 1 time etterpå.Det begynner kl halv to og fortsetter hver time.

Jeg savner slik den gutten som sov hele natten gjennom da han var to måneder.

På dagen sover han også bare i korte stunder....det virker som om han ikke får helt roen.

Han virker heller ikke sulten og han får grøt på kvelden.

Jeg kjenner det godt på kroppen nå jeg såvidt henger sammen,og jeg har omtrent ingen energi til min snart fire år gammel datter...

Dette gjør at jeg får dårlig samvittighet i tillegg:0(

Håper noen har noen råd å gi meg for jeg vet at det er mange kloke, gode folk der ute...:0)

Klem fra lykkelig tobarnsmor som bare ønsker å få sove igjen:0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må dessverre si at jeg har nøyaktig samme erfaring! da min ene sønn var baby var han god og rund, sov hele natten og verden var topp. Etter vaksinen fikk vi en sliten gråtende urolig gutt som hadde vanskelig for å roe seg om kveldene! Dette er ikke ment som noen skremselspropaganda, men vi har i ettertid valgt å ikke vaksinere våre barn da mye tyder på at han fikk en allergisk reaksjon på noen av stoffene som vaksina fremstilles av.

Skrevet

da er vi to iallefall....og det er det samme her og, etter vaksinen...første gang med den 33 mnd vaksinene og så nå den ved 5 mnd . har ikke blitt seg selv ennå...er over 6 mnd nå...ble syk av den el noe tror jeg...fikk ørebetennelse, masse feber i flere dager (nærmere 40), spiser lite. virker som om han reagerer på den han spiser, vondt i magen på natta. sur og grinete.... har en på straks 3 år, og tror nok det må gå utover han også nå, stakkar. i tillegg er mannen på sjøen, 12 dager til han kommer hjem, da har han vært ute til sjøs en mnd....

jeg og vil soooooooooooooooooooove, el bare være for meg selv.....

er lykkelig tobarnsmor jeg og, men..................

trenger også råd...

Skrevet

Har dere sett på siden for foreningen for foreldre med vaksineskadde barn?? Der kjente jeg meg igjen i allefall. Ikke skremmende lesing, men interessant spør du meg. Jeg fikk ødelagt mitt søvnmønster da tvillingene var små pga stadig nattevåk med den ene som reagerte slik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...