Gå til innhold

Hei Lone35 :o)))))))))))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så at du hadde lagt igjen hilsen til Emblamamma på BliGravid. Nå er det hennes ikm i disse dager, så jeg bare håper hun kommer inn til oss på 1 tri.

Emblamamma og jeg har kontakt på mail, og i går så spurte jeg om hun visste hvor du var...

Men spørsmålet er jo om du husker meg??? Minni*¤*?

Ihvertfall har en av oss klart det store å bli gravide :o)))))))))))))))))

Jeg fant det ut på torsdag, og lykken har stått i taket siden. Nå er ikke vi noe flinke til å holde ting hemmlig. Så de nærmeste vennene og familie har fått vite om det. Og endel venninner er nok lettet, fordi nå har jeg vært veldig opptatt av hvorfor vi ikke har fått en sædcelle og en eggcelle til å møtes tidligere. Vi trengte 7pp for å lykkes, huff det har jammen vært lenge nok. Så idag er det 5+1 og det kan vel kalles en god start :o)

Hvor lenge forsøkte du, med dine to barn, og den i magen?

Hvordan er formen. Trives du med god magen? Kommer magen din raskere fram for hvert svangerskap? Mange spørsmål.

Morsomt om du ikke husker meg da....sa får du bare se bort fra denne utgreiinga ;o

Håper du får en fin søndag :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Minni! =0)

Ikke bli lei deg, for jeg er en distre dame. -Jeg husker ikke navnet ditt fra Bli-gravid. Jeg ble jo relativt hurtig gravid også da. Etter 2 PP! Så jeg var der ikke så lenge. Førstemann tok 22pp og neste 4pp. Så man blir absolutt ikke mindre fruktbar med årene, er min erfaring! he he.

Så: Grattis med spire! Så koselig at det klaffet etter 7pp. Det føles jo lenge når man går og planlegger. Og ja, det er vanskelig å holde det hemmelig særlig lenge. =0) Det har jeg også erfaring med.

Når har du termin da? Jeg har termin 13.juni - men klarer nok ikke å gå så lenge. Hvis jeg holder til 34 skal jeg heise flagget.

Vet ikke om du har lest innleggene mine de siste dagene, men jeg er på St.Olav på min 3dje dag i dag. Pga fostervannslekkasje. Ligger på observasjon her og for å få ro. Skal begynne med lunge-modning i morgen. Da er jeg 24+0. Det gir Lillebror en mye større sjanse og bedre forutsetninger for å klare seg om han skulle bli født for tidlig. Og det er like sikkert som at det er søndag i dag.

Litt rart, men først idag har jeg innsett at det ikke blir noen fødsel på meg. Det blir operasjon dvs keisersnitt. Huff, har født normalt begge andre gangene og har hørt forskjellig om KS. Men skjønner jo at hodet til Lillebror ikke må belastes mer enn nødvendig.

Ja jeg har ihvertfall tid til å bimme de nærmeste ukene/månedene. Vet ikke hvor lenge jeg blir liggende på sykehuset. De sier ingenting om fremtiden. Om hvor lang tid jeg skal være her eller hvor lenge jeg kan regne med å gå sånn.

Har du barn fra før da? Mine er gutt og jente. 8 1/2 og 4 år (på tirsdag).

Klem

Skrevet

Hei Lone :o)

Nei dette visste jeg ikke noe om. Var bare innom for å legge inn en hilsen til deg, og fortelle at en fra BliGravid som husker deg endelig har blitt gravid :o) Fikk just vite at Emblamamma har gått over til 11pp :o( Så hun står på videre og har satt opp ikm uke 11 allerede.

Jeg har termin 22/10 (5+1), en måned etter vår første datters to års dag. Hun kommer til å bli en flott storesøster. I dag fikk hun storesøsterpresang og hun elsker presanger....da går hun rundt å sier oj oj oj! Pakket opp, og tittet inn i papiret for å se om det var noe der - så skjønn :o) Du skjønner at dette barnegreiene har gitt mersmak, også er mannen min 37 (jeg selv 31) så vi vil bli ferdig med å lage barn til han er 40 er planen. Tar en av gangen :o)

Spennende tid dere står foran. Håper det kommer til å gå bra med familien hjemme og Lillebror...også deg da...må du ligge hele tiden?

Nå må jeg jo bare sjekke innom hvordan det står til med deg :o)

Også synes jeg Brede er et nydelig navn, har lagt det til guttenavnlisten, også Vetle, og Sondre. Jentenavn: Isabell, Elise, Marie, Kaja.... har lang tid på oss. Nå vet jeg at et svangerskap tar ca 40 uker. Sist ville jeg har babyen ut etter 3 dager jeg fant ut jeg var gravid. Men nå gleder jeg meg til å være gravid. Kjenne den lille tumle rundt inni magen min. Håper du kan gjøre det også, så lenge som mulig :o)

Klem fra...

Skrevet

Hei.

Jeg skrev det lange svaret til deg, men så lagret det ikke og kom bort. Prøver en gang til...

Ja Brede er et flott navn. Også Vetle.

Syntes det hørtes koselig ut det med datteren din som gikk rundt med pakken sin og ropte oj oj oj!! =0)

Jeg fikk sånn hodepine nå. Skal høre med en pleier om de har Paracet. Klarer ikke å sovne med sånn hodeverk ihvertfall.

Da må du ha en god natt, Minni!

Vi Prates.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...