Gå til innhold

God morgen!!! Kan noen svare meg???(sorry detaljer)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok,trudde slimproppen gikk i går jeg,men på morran nå kom det ennå mere slim og nå var det litt blod å,kan den gå litt og litt eller er det vann??? Kjenner ikke noe rier eller annet.....Hadde sex i går om håp å sette i gang men...kansje noe som var igjenn fra det?Men det var gul/brunt og litt friskt blod og andre gang var det helt blankt. Nåen som kan svare meg på dette?? (Sorry litt ekle detaljer)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan vel være blodet som har satt litt farge på utfloden også, i kombinasjon med det mannen din etterlot? Jeg fikk påvist noe blod i urinen, og da var den mye gulere enn ellers.. Så det trenger vel ikke bli rødt heller...

At det kommer litt blod, er helt ufarlig, for slimhinnene er veldig skjøre, så det skal lite eller ingen ting til, før det kommer noe.

Skrevet

Blodproppen kan gå litt og litt, så det høres ut som det er det som har skjedd hos deg. Min slimpropp så ut som om noen (som var skikkelig forkjølet) hadde snytt seg i toalettpapiret mitt - det er den beste beskrivelsen jeg kan gi (om enn litt ekkel)...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...