Gå til innhold

noen forlovere her inne?


(-: Ida&Tilde sin mams :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

noen gode tips til utdrikningslag?? skal du holde tale?

Skrevet

skal ha et spaopplegg der alle på utdrikkingslaget er med. samt et eget for bruden. så skal vi i ei koie, grille, leke og kose oss. Mulig vi lager et opplegg med utkledning og inn på et kjøpesenter eller noe. Men bruden er gravid, så vi skal være snille med henne: Hun ønsket seg noe sosialt som f.eks hyttetur, og vi vil at hun skal kose seg og ha en fin og uforglemmelig dag. (Vi, sier jeg, for hun har to forlovere).

Skal ikke holde tale. Orker ikke å gå å grue meg hele dagen til det: Men vi lager sang, og skal vise bilder på powerpointframvining.

Skrevet

takk for gode tips! men blir det ikke veldig dyrt med spa på alle? jeg skal heller ikke holde tale. unødvendig å grue seg til det hele dagen liksom! skal jo være gøy:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...