(-: Ida&Tilde sin mams :-) Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2007 noen gode tips til utdrikningslag?? skal du holde tale?
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2007 #4 Skrevet 19. februar 2007 skal ha et spaopplegg der alle på utdrikkingslaget er med. samt et eget for bruden. så skal vi i ei koie, grille, leke og kose oss. Mulig vi lager et opplegg med utkledning og inn på et kjøpesenter eller noe. Men bruden er gravid, så vi skal være snille med henne: Hun ønsket seg noe sosialt som f.eks hyttetur, og vi vil at hun skal kose seg og ha en fin og uforglemmelig dag. (Vi, sier jeg, for hun har to forlovere). Skal ikke holde tale. Orker ikke å gå å grue meg hele dagen til det: Men vi lager sang, og skal vise bilder på powerpointframvining.
(-: Ida&Tilde sin mams :-) Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. februar 2007 takk for gode tips! men blir det ikke veldig dyrt med spa på alle? jeg skal heller ikke holde tale. unødvendig å grue seg til det hele dagen liksom! skal jo være gøy:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå