hAndy Skrevet 18. februar 2007 #1 Skrevet 18. februar 2007 Lå våken heile natta.. Har en syk liten tass som sliter med vondt i halsen og hoste i tillegg. Våken mYYe i natt.. Åhhh!!! Blir så deprimert av den jææævla festinga!!! Herregud, det må jo gå ann å bli våksen!!!
Heira☆ Skrevet 18. februar 2007 #2 Skrevet 18. februar 2007 Ja du kan så si. Men den gang ei... Min mann kom nå ikke så seint hjem, klokka var halv ett tror jeg. Men han var i hvertfall ikke edru. Og han lovte at i dag skulle han stå opp med lillegutt så jeg kunne sove. Men som du skjønner, så blei det ikke sånn.... Den som måtte opp 7.30, det var meg. Så får vi se da, hvem som har dårlig samvittighet når mennene våres står opp (en gang i tiden)
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2007 #3 Skrevet 18. februar 2007 Mannen min sto opp klokken halv sju med baby. Som vanlig. Ute til halv sju om morgenen? Hvor gammel er han da?
Tiddelidu Skrevet 18. februar 2007 #4 Skrevet 18. februar 2007 Halv seks. Ble tydelig arti hos nabo`n.
Supermamm Skrevet 18. februar 2007 #5 Skrevet 18. februar 2007 Min kom hjem mellom tolv og halv ett, men han sover lenge idag for det gjorde nemlig jeg igår: )
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2007 #6 Skrevet 18. februar 2007 Min har ikke kommet hjem enda... grrr............ Og gutten er syk!
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2007 #7 Skrevet 18. februar 2007 men kjære deg det må da vel kunne gå an å si no til han da????????!!!!!!!! Er dere ikke blitt en familie da???
hAndy Skrevet 18. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 18. februar 2007 Jo da, selvfølgelig sier jeg i fra. Men, det gjentar seg en gang innimellom. Glad i en fest han her skjønner du. Gir ikke helt slipp på den biten ennå. Det hører med til historien at han spretter opp og tar lille gutt , og er sjelden fyllesyk. Jeg blir bare så eitrende forbannet over hvor forskjellige vi er på det sosiale plan. Som ung , førstegangs føler jeg at jeg nesten ikke har tid til og være sosial på kveldstid- og i hvertfall ikke overskudd!!
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2007 #9 Skrevet 18. februar 2007 Hva gjør disse gubbene deres ute så lenge?? såvidt jeg vet stenger byen senest 0330....hadde ikke gått med på at de hadde "sovnet på sofaen" hos kompisen...skjønner ikke poenget med at de skal på nachspiel når man har samboer og små barn hjemme, nachspiel var noe jeg dro på når det var noen spennende mannfolk jeg gjerne ville bli bedre kjent med....Sorry jenter, ikke meningen å beskylde deres menn for noe, men det virker litt rart da..
Nicita73 Skrevet 18. februar 2007 #10 Skrevet 18. februar 2007 Min kom hjem 0030,passe tid, han hadde vært en tur hos naboen. Syntes det er helt greit at han tar seg en tur på byen, men syntes han kan komme hjem når det stenger, ser ingen grunn til at han skal være på nachspiel og sove bort en hel dag vi kan kose oss sammen. Han var på nachspiel en gang, med en kompis hans kjæreste og hennes venninne, den reagerte jeg litt på, hvorfor i all verden skulle han det? Joda, var så sulten, de skulle lage nattmat,kjøp en pølse på bensinstasjonen sa jeg da;) Jeg hadde nok blitt mistenksom om han hadde blitt borte hele natten, skjønner heller ikke vitsen med nachspiel når man har samboer og småtasser hjemme.
Gjest Skrevet 18. februar 2007 #11 Skrevet 18. februar 2007 min har vært hjemme hele natta:) dere får si fra til de at de er pappa nå og ikke kan fly på byen hver helg. de var med på å lage ungen og de har et ansvar etter morroa
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2007 #12 Skrevet 18. februar 2007 Enig med anonym over her, hva pokker driver de med hele natten? Synes en del av dere kanskje er litt vel naive som lar de holde på sånn gang på gang.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2007 #14 Skrevet 18. februar 2007 Jeg er litt sånn selv jeg, skal jeg først ta meg en blir det fort veeeldig sent... Men det går an og ta hensyn når barna er syke da. Da hadde jeg selvfølgelig holdt meg hjemme:)
hAndy Skrevet 18. februar 2007 Forfatter #15 Skrevet 18. februar 2007 jajaja... lett for dere å si. Kan jo ikke Nekte heller. Men, blir litt skuffet og lei. Svelger heller en liten kamel denne gangen. Orker ikke en laaang krangel- om hvor viktig det er og holde kontakt med de gamle kompisene sine, og at jeg aldri vil kunne klare og skille dem- Det vil jeg jo heller ikke. Poenget er vel heller å være tolerang samt stole på han- noe jeg gjør fullt ut. Kanskje inngp en avtale før han drar ut, dog det ikke er lett.. Til dere som var spess interisert- var de hos en kompis og hørte på musikk, spilte gitar og delte ei flaske cognac..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå