Anonym bruker Skrevet 18. februar 2007 #1 Skrevet 18. februar 2007 Vi skal bygge et sånt et. Er det mye man må stille opp med selv eller er det bare vente til det står ferdig:)
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2007 #2 Skrevet 18. februar 2007 Nøkkelferdig pleier å betyr at en kan flytte rett inn, men kan jo variere litt. Kan ofte være at det kun følger med amatur til dusj/badekar, så en må kjøpe badekaret eller dusjen selv(eller bestille ekstre gjennom de som bygger), men det er jo ikke så mye. Men det er jo bare å høre der dere kjøper/bestiller huset, de kan jo svare på hvor ferdig de leverer.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2007 #3 Skrevet 18. februar 2007 Så over noen brosjyrer for noen nøkkelferdige hus, der måtte man selv ha murt opp grunnmuren og noe til før de bare dukket opp og slang huset på plass... Vet ikke hva som er vanlig jeg da, for vi endte opp med å kjøpe et fix-ferdig hus til slutt
ToPrinsesser<3 Skrevet 23. februar 2007 #4 Skrevet 23. februar 2007 Vi har entrepenør til opparbeiding av tomt, murere til grunnmur, Vestlandshus bygger selve huset, så må det en annnen murer til for pipe og badegulv, samt rørlegger og elektrikere (disse er inkl. i pakken fra huslev.) Egenarbeid er gulv og maling av vegger, men muligens får vi noen til å gjøre dette også. Tror man avtaler med huslev. hva man evt skal stå for selv av egenarbeid, slik at dette er presisert i kontrakten (min mann som tar seg av dette... jeg planlegger det interiømessige... hihi)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 25. februar 2007 #5 Skrevet 25. februar 2007 Vi kjøpte fra alvsbyhus.. Vi valgte folk som gjorde grunnarbeider.. Vi måtte bestille byggebrakke, strøm, sjekke hvor mye volt det var i nærområdet, gå med nabovarsel.. 40 timer håndtlanging den første uka huset var på plass... Ja,husker ikke mer i farta..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå