*toppris* Skrevet 18. februar 2007 #1 Skrevet 18. februar 2007 Han har brukt å legge seg i elve tiden, noe som passer meg utmerket... men nå begynner han å ikke ville legge seg før i ett tiden... ikke noe stas!! har prøvd å bare legge ham og la ham ligge osv, alle de gode rådene.. men akk..nei... andre som har det slik?
Gjest Skrevet 18. februar 2007 #4 Skrevet 18. februar 2007 Lale kl 23?! Jeg hadde blitt sprø! Veslomor legges seg SENEST 1930, gjenre 1830... Det er deilig det;) Nei, må tvangslalle lille gullet så du får litt mammatid:)
*toppris* Skrevet 18. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. februar 2007 hehe, ja mammatid har eg jo da, er nattemenneske så får ikke lagt meg selv tidlig... desverre;) og skal begynne på skolen igjen til høsten, da skal min mor ha gullet så det passer bare perfekt at han er oppe til ca 23, for da sover han mer på formiddagen:) hun har selv en liten som krever sitt...
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2007 #6 Skrevet 18. februar 2007 Du kan da ikke planlegge at du mener at det skal fortsette slik?? Stakkars barn. Barnet har rett på en ordentlig leggetid selv om dette "dessverre" ikke passer deg og din mor. Ifølge søvneksperter skal barn på 6 mnd legges absolutt senest 20-22, for at barnet skal få stabilisert en indre døgnrytme og trives er dette viktig. Noen har barn som er vanskeligere å legge, men hos de fleste vil det gå helt fint å skru døgnet bakover etter at barnet er 5 mnd.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2007 #7 Skrevet 18. februar 2007 Jeg bare lurer på, når står dere opp på morgenen?
Me myself and I Skrevet 18. februar 2007 #8 Skrevet 18. februar 2007 HEI PÅ DEG... Vil bare si at etter barnet er blitt 6 mnd anbefales det at det blir lagt senest klokken 20.00 om kveldene.. husker jo selvfølgelig ikke hvorfor!!! Men om jeg var deg så ville jeg prøvd å legge han tidligere... Greit at det passer dere supert.. men kan være han sover litt utpå dagen selvom han legger seg tidlig. Vi legger adrian mellom 7 og 8 om kveldene.. Da står vi opp mellom halv ni og halv ti dagen etterpå. Det er jo egentlig å sove lenge pga ser mange her står opp mellom 5 og 7 om morgenene... Så om du er nattemenneske så kan ikke det gå utover lille sønnen din.. Må vel bare prøve å legge deg litt tidligere. kansje det går om du må opp tidligere om morgenene for dere sover vel til nærmere 12 dere nå???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå