Bølle&Frøet Skrevet 18. februar 2007 #2 Skrevet 18. februar 2007 Kjempe herlig jente du har på julekort bildene!
Gjest Skrevet 19. februar 2007 #4 Skrevet 19. februar 2007 Flitt side! Du har nok talent for kortlaging og scrapbooking. Bildene du bruker var også kjempefine. Har nylig kjøpt en del scrappe-utstyr selv, og gleder meg til å komme i gang. Blit inspirert av slike sider som din!!
Gjest Skrevet 19. februar 2007 #5 Skrevet 19. februar 2007 Stressa litt her, beklager skrivefeilene mine. Skal bl.a. stå: FLOTT SIDE!
Trollet73 Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. februar 2007 Så fint at jeg kan inspirere noen. *s* Jeg blir inspirert av slike tilbakemeldinger som dette, og legger nok ut mer etterhvert. Angående bildene, så er det så koselig å ta mange bilder når de er baby. Og hun er jo min første, så da skal jo det meste dokumenteres. Forsidebildet er ikke helt innenfor tema, men jeg liker det godt. Det bildet tok jeg langs Bergensbanen en kald vinterdag.
snuppelure 74 Skrevet 19. februar 2007 #7 Skrevet 19. februar 2007 Kjempe fin side og flotte LO`er og kort
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 20. februar 2007 #8 Skrevet 20. februar 2007 Saa mange fine kort du har laget da!! Ser ut som en artig hobby det der..hehe
Trollet73 Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 20. februar 2007 Ja, det er en morsom hobby. Og alle får hjemmelagede kort Å lage kort tar ikke så lang tid som scrapbooking da, og det er greit med slike småprosjekter innimellom. Det er bare å starte! *s*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå