Hannemor Skrevet 17. februar 2007 #1 Skrevet 17. februar 2007 Og jeg som skulle være alene i mange år! Og i hvertfall ikke finne meg en mann med en x og fler barn! Men så finner jeg en da, med akkurat det! Men disse barna har ikke adferdsproblemer, mannen ikke et alkoholproblem og jeg er jo ikke redd for konfliktene. Vet at jeg og barna mine trenger mer tid alene, men fordi om man har kjæreste så trenger man ikke flytte sammen! Og så kan jeg ikke heller ha kjæreste offentlig enda! Pga rettsak! Og ja, mors antall kjærester kan brukes i en rettsak! Fordi om jeg bare har hatt 2 i hele mitt liv! Faren til de store og faren til minsten Men dette har jeg aldri opplevd med disse 2: bli bedt ut på date uten forsøk på å få meg i seng første dagen, han husker alle dager, sender sanger som han syntes passer oss, kort, spanderte en natt på hotell, vil vite hva jeg gjør i en kjedelig hverdag, er interessert i hva som skjer og syntes vi har god tid til å bli kjent! Han liker vennene mine, og spør hvordan de har det. Har lest mye om mine og dine barn. stefamilien og hvordan man best kan få dette til å funke! Er opptatt av at vi skal gjøre ting riktig for oss og for alle barna! Og vi har nesten samme familiebakgrunn! Laget et dataprogam som sender meg hyggelige meldinger, jevnlig, de gangene han er opptatt! hihi Og han er romantisk, prater om FØLELSER, spør om dameting, vil vite hvilken parfymer jeg liker/bruker og alt er mer åpen enn meg! hihi Er neste slik at det er for godt til å være sant! Så kanskje det er det!?!?!?!
SK&Maylen Skrevet 17. februar 2007 #2 Skrevet 17. februar 2007 Hehe, så utrulig kjekt da Fortell meg kor du har funne han, kanskje det er flere igjen Håpr det går kjempebra med dere!!1
Hannemor Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2007 Han fant meg....hihi På møteplassen på Finn.no! Har bare møtt 2 derfra, og begge er slik, men den ene passet best som venn. Og er en venn i dag! Prater mye med dem før jeg møter noen, og stiller spørsmål om ting jeg vet at er viktig for meg.....hihi Slik skviser jeg ut endel! Og skviser ut dem som er på jakt etter partner, og som er desperate! hihi Men hvordan det går.....ja det får tiden vise! Har god tid, og veldig klar på at skal jeg få en samboer nå, så skal jeg vite at det er for livet!
SK&Maylen Skrevet 18. februar 2007 #4 Skrevet 18. februar 2007 Det høres bra ut Vi krysse fingre for at dette går bra!! =)
Snuppa! Skrevet 18. februar 2007 #5 Skrevet 18. februar 2007 Høres ut som en kjempebra mann Ikke enkelt å finne sånne!! Og SK&Maylen:tror ikke vi er gamle nok til møteplassen på finn jeg... Er du klar for nordpolen eller!!!???
SK&Maylen Skrevet 20. februar 2007 #6 Skrevet 20. februar 2007 Nordpolen right on!!! Når drar vi, eg var klar igår!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå