lettereforvirra Skrevet 17. februar 2007 #1 Skrevet 17. februar 2007 Heihei! I dag skulle samboer filme magen min ( er i uke 36 ) og da komenterte han at den ser litt slapp ut, er det et tegn på at den har sunket? kanskje fødselen skjer om ikke så lenge da? Sist jeg var gravid sank ikke magen min i det hele tatt, da var den skikkelig oppe " å gikk" men nå er den ganske slapp , særlig nederste del. Noen andre som har det slik?
Silje og Vaniljebollene Skrevet 17. februar 2007 #2 Skrevet 17. februar 2007 Min ser også ganske slapp ut. Den sank i uke 34, og er ikke like pen som før. Er førstegangs da, så har ikke noe å sammenlikne med. Hva fikk du sist, og hva venter du nå?
Silje og Vaniljebollene Skrevet 17. februar 2007 #3 Skrevet 17. februar 2007 Og for å svare på spm. jeg har ikke født enda, så det trenger ikke å skje noe med en gang. Er i uke 36 nå.
silla1.Høygravid (fødeklar) Skrevet 17. februar 2007 #4 Skrevet 17. februar 2007 Jeg har ikke sett din mage men ja det hørtes veldig kjent ut må ærlig si at min ikke ser særlig pen ut lenger den er kjempestor og henger laaaangt nede ser ut som om jeg har en stor basketball under huden men har strammet opp huden over kulen brått ut.
silla1.Høygravid (fødeklar) Skrevet 17. februar 2007 #5 Skrevet 17. februar 2007 Glemte uka er 39+4 nå.
lettereforvirra Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. februar 2007 Jeg fikk jente sist:) Denne gangen venter vi gutt:) Uff, tror det høres ut som den har sunket ja:) men det må nå bety at jeg kan se en ende på svangerskapet:) Og hurra for det:) Min mage er ekstremt stor og slapp nederst. Det er mye enklere å puste også når jeg tenker meg om. Skal til Jordmor på mandag, spent på om symysemålet har stoppet opp litt. Sist var det veldig høyt. 36 i uke 35. Hva med dere? Har termin 18 mars:)
silla1.Høygravid (fødeklar) Skrevet 17. februar 2007 #7 Skrevet 17. februar 2007 Sf var 38 i uke 36 og er 35 nå i uke 39 hodet har festet seg langt nede i bekkenet. Jeg har gutt i magen jeg også det sies å være et typisk tegn på gutt men ikke vet jeg. Magen min er ikke slapp nederst men huden nederst er et tragisk syn, ser ut som om noen har raspet magen min:(
lettereforvirra Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 17. februar 2007 er det strekkmerker du mener?Ja hei hei! Det har nok jeg flust av jeg og:) Hvem er det som IKKE får strekkmerker egentlig ?
lettereforvirra Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 17. februar 2007 Venter du stort barn forresten?
silla1.Høygravid (fødeklar) Skrevet 17. februar 2007 #10 Skrevet 17. februar 2007 Har svart på en tråd under ang str på baby og sf mål
DK+2 Skrevet 18. februar 2007 #11 Skrevet 18. februar 2007 Æ e 34+3 å har længe hadd problema me å puste. Eller ikkje sånn at æ har holdt på å møsta pusten, men d at magen e så høgt oppe, så må æ mange gång trekke pusten ekstra godt, spesielt om æ sett i en sofa f.eks. Læste her på BIM at d e no magen e på det høgaste å presse mot lungan, å d kjennes ut som at d stemme ja! Helt nederst e magen litt slapp, akkurat som litt valpefett (hadde litt fra før då) mens resten e hard å stort. Bi rart når magen synk då, det skjer vel om ikkje så altfor længe rægne æ me, men då bi d forhåpentlivis lættare å puste =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå