Gå til innhold

Kommer inn her jeg =) noen som vilfortelle litt om seg selv til meg? =)


mamma til to i Drammen_85

Anbefalte innlegg

Heisann alle sammen.

Så fint at det er liv på disse sidene!!!

Mins fra sist jeg gikk gravid i 04 at det ikke var noe særlig aktivitet...mulig jeg husker feil da =)

Godt å ha en side der "alle " er sånn omtrent like langt på vei =)

Jeg har en gutt på 2,5 år fra før. Og gleder meg forferdelig til en til, samtidig som det er litt skremmende også da =)

Jeg er 6+4 på vei og det har jammen kommet en mage på meg alt. Er spinkel fra før...Men kan jo være luft, men det er steinhardt og ikke føler jeg noe for å slippe ut s mye luft heller... Rart det der med magen =) synes nå det er litt tidlig.. he he

ellers er jeg blitt en hormonbombe uten like, ler griner furter og kjefter =) om hverandre.

spiser og spiser og spiser enda mer føler jeg...

ja det var litt om meg.

koselig om dere vil fortelle litt om dere selv også.

jeg er forresten 22 år og er fra Drammen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei :) Jeg bor i Bergen, er 5 uker og 4 dager på vei. :)

har ingen barn fra før. nettopp kjøpt leilighet med min kjære forlovede som jeg har vært sammen med i litt over ett år. vi bodde sammen etter 2 måneder :P

Jeg syns i grunn det er ganske skummelt å være gravid. men deilig også da. har vært plaget veldig med strekk i lysken den siste uken, men ser ut til at det gir seg litt etter litt nå. Ellers jobber jeg i barnehage, og trives der. nå er utfordringen å bare venne meg til å ikke løfte på alle barna. hehe.. det blir ikke så lett!

godt å høre at det ikke bare er jeg som spiser å spiser.. hehe.. i går spiste jeg mer middag enn sambo, og DET er gale. hehe.. han er ganske glad i mat ..

Jeg er 21 år forresten ( blir 22 på onsdag som kommer )

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei............

Jeg er ei jente på 31 år, som vente en attpåklatt (e lang prøving da) har barn som blir 7 og 10 i år.

7+6 i dag, og har kasta opp hele dagen :( ikke vært kvalm i det hele tatt m de to forrige, men nå er jeg så dårlig att!!!

Var så dum å ønska å bli bare litt kvalm, så jeg ikke skulle spise så mye, for jeg har å hatt en enorm appetitt. Mannen min er helt i sjokk, fordi jeg vanligvis er ganske små spist.

Og når det gjelder mage ja, hehe, så står den rett ut, og det er ikke lett å skjule at jeg er gravid nei! Planlegger garderoben med omhu, gleder meg til det bare kan være "offisielt", å ser veldig frem til å fortelle det til ungene :) spent på hvordan de kommer til å reagere, spes minsten som er en meget sjalu mamma jente......

Lykke til videre til deg mamma i Drammen

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er bare 4+4, men det er utrolig å vite at det vokser et barn inni meg! Dette er vår første etter å ha prøvd i 20 måneder.

Alle jeg kjenner som har fått nr 2 eller fler har fått mage mye fortere med nr 2. Min beste venninne merket at klærne strammet FØR hun savnet mensen og testet. Jeg er som sagt førstegangs, men jeg merker at jeg klarer ikke å trekke inn magen :) Med andre ord: Det er ikke babyen som syns, men der jeg normalt trekker inn magen og blir relative flat ......

Ellers så er jeg opprinnelig fra Oslo, men bor i Spania. Er gift med en spanjol som er verdens herligste mann, og stortrives med livet mitt her.

 

Ha en flott uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nybegynner og kun 6+6 dager på vei. Har så utrolig lyst til å fortelle hele verden at jeg er gravid, men det går jo ikke. Fortalte det til mamma i går på bursdagen hennes. Hun fikk en bamse med et kort hvor det sto: "Den beste gaven er den vi lager selv" på konvolutten. På kortet sto det " Hei Bestemor. Kan du passe bamsen min til jeg kommer i oktober" Vi grein som besatt begge to..

 

Ja, det var meg ja.. Jeg er 30 år, samboeren er 35. Han har en datter fra før. jeg har ingen, men snart har jeg en:-)

Vi bor i Buskerud - nærmere bestemt Røyken-Hurumregionen.

Håper vi blir bedre kjent etterhvert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!Jeg er i dag 5+4 og termin 21 oktober i følge terminkalkulatoren her inne.Er 25 år gammel og bor i Ullensaker sammen med min kjære samboer som er 26.Jeg er gravid for første gang og gleder meg:)MIn samboer har et barn fra før og gleder seg masse han også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann!

Jeg er 23 år og bor i Bergen, og har termin 10.oktober. Er første gang jeg er gravid, og syns det er spennende, skummelt og fantastisk på en gang. De siste 2 ukene har jeg blødd litt, ikke sånn kjempemye, men nok til at jeg syns det er skummelt... Skal til UL i morgen, så da får jeg se!

Ellers: Jeg er gift med en kjekk sykepleier som jobber på Haukeland, vi har vært gift i 3.5 år. Jeg studerer medisin på 3.året, og har nå kirurgisk termin der vi bl.a skal være med på en del operasjoner og sånt. Spennende, men også litt skummelt!

 

Når det gjelder mage; tja, jeg ønsker vel at den skal være der, men merker det nok mest på hoftene og at jeg har litt mer å ta i på magen, for å si det slik... Magen kommer vel etter hvert, tenker jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopper inn her siden jeg akkuratt har funnet ut at jeg venter en liten oktober baby :)

Jeg er 23 år og bor på Jessheim med min samboer, ellers studerer jeg i oslo..

Jeg er 6+5. på vei og dette er første gang så det blir spennende, har ikke merket noe til mage ennå men hormonene de er der så det holder også er jeg fryktelig kvalm.. Men det går forhåpentligvis over snart.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant ut i går at jeg bærer på et fantastisk under. Og at dette året ikke blir helt slik jeg hadde tenkt. Vi har ikke prøvd særlig lenge, så jeg trodde vi ikke kom til å få baby før 2008.

 

Jeg har et litt anstrengt forhold til min nærmeste "sjef", så jeg håper å kunne holde det hemmelig en laaang stund.

 

Jeg er 23 år, blir 24 før baby blir født. Bor på Gjerdrum i Akershus sammen med min elskede mann. Vi har vært gift i snart 3 år og har fra før 2 hunder. Det blir veldig spennende å se hvordan hundene vil takle en liten menneskevalp i huset.

 

Vi skal fortelle det til foreldrene våre og nærmeste familie i dag, og jeg er veldig spent på hvordan svigermor vil takle det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er 22 år (23 i mai) og venter nr. 2. Fikk en datter i januar 2002, og nå gleder jeg meg veldig til å få et barn til:) Håper kanskje litt på at det blir gutt denne gangen, men blir det ei jente til blir jeg like glad for det! Jeg er i min 8. svangerskapsuke nå (7+0). Fikk svangerskapskvalmen i forrige uke, ikke så kjekt:/ Jeg føler at kroppen tvinger meg til å spise, for det er det eneste som hjelper mot kvalmen:p

Jeg er samboer og jobber for tiden som vikar som kursadministrator. Datteren min går i barnehage:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...