pingu-72 Skrevet 17. februar 2007 #1 Skrevet 17. februar 2007 ... hvordan gjør dere det? Tar babyen inn i senga, og så bærer h*n inn på eget rom etterpå? Eller ammer inne på barnerommet?
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2007 #2 Skrevet 17. februar 2007 En stund hadde jeg egen stol inne på hans rom, men siden vi har vinduet åpent ble det litt kaldt å sitte der å amme. Måtte ta med dyna opp fra sengen og greier... (var ca 7 mnd da han flyttet på eget rom) Så en stund tok jeg han inn til meg i min seng, men da bare sovnet vi begge to... Så nå tar jeg han med inn i stua, jeg sier ingenting til han - vi setter oss i sofaen og ammer der - før jeg bærer han tilbake i sengen sin. Det funker helt fint. Bruke en slik ammepysj fra www.laredoute.no med tøfler til, og har et ullpledd liggende som vi har rundt oss. Faktisk litt kos å sitte i stua i mørket midt på natten og bare stryke han over håret - skjønne gutten, så uskyldig (selv om jeg skulle ønske han sov hele natten nå....)
Jaja3snart Skrevet 17. februar 2007 #3 Skrevet 17. februar 2007 Gutten min flyttet på eget rom da han var 5,5 mnd. Henter han inn i vår seng og bærer han tilbake når han er ferdig. Sånn du beskriver over. Det som jeg syntes er dumt med det, er at jeg pleier å sovne med han ved puppen. Må ikke vende han til det, da vil han iallfall opp på natta for å inn i senga til mamma... Skal se om ikke jeg kan få inn en stol snart. Men håper nattammingen snart opphører. Det hadde vært nydelig!!!
Tiddelidu Skrevet 17. februar 2007 #4 Skrevet 17. februar 2007 Vi sitter på rommet hans. Det står en arveseng der, så jeg sitter der med han. Har ullteppet liggende klart, så jeg bare pakker det litt rundt oss så det ikke blir kaldt.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 18. februar 2007 #5 Skrevet 18. februar 2007 Vi har ei gjesteseng på rommet til lillesnupp så jeg legger meg med henne der når jeg ammer. Hender selvsagt at jeg sovner til litt men våkner mye kjappere der enn hvis jeg tar henne med innpå rommet vårt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå