Anonym bruker Skrevet 17. februar 2007 #1 Skrevet 17. februar 2007 noen tips til hvilken mat vi kan ta med for feiring i barnehanen?? Som ikke inneholder bare sukker..mange bursdager, og etter min mening altfor mye søtt..men det skal jo værelitt stas å ta det med og da-er jo tross alt bursdag..
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2007 #2 Skrevet 17. februar 2007 Hva med fargerike fruktspyd? Sett dem opp på en morsom måte. Eller fruktsalat. Fleste unger liker frukt. Kake og snop får de nok av ellers.
OsloMor Skrevet 17. februar 2007 #3 Skrevet 17. februar 2007 Hei! I barnehagen til dateren min ble vi foreldre enige om å ta med fruktsalat på bursdager, dette fordi det selvsagt er godt OG sunt i tillegg er det en del som er allergiske (som min datter som er allergisk på melk og soya b.l.a) mot diverse matvarer. I tillegg hadde jeg med Farris Bris med mango og papaya, den er uten sukker og kunstig søtningsmiddel og datteren min synes det er veldig stas når hun en sjelden gang får.
tuppemor-75 Skrevet 17. februar 2007 #4 Skrevet 17. februar 2007 også kan du ta med saltstenger. det er noe som mange barn liker. nesten som kjeks for dem.
Gjest Skrevet 17. februar 2007 #5 Skrevet 17. februar 2007 Jøss, er det virkelig barnehager som driver med dette styret ennå. Veldig fint at du vil velge et sunt alternativt, håper flere foreldre vil følge etter. Mange barnehager har rett og slett satt strek når det gjelder sukkerfeiringer i bhg, og det er ikke uten grunn. I vår bhg lar de bursdagsbarnet bestemme varmretten den dagende har bursdag. De får krone på hodet og blir gjort stas på uten at sukker er en medvirkende faktor. Og barna er fornøyde.
La Perla Skrevet 18. februar 2007 #6 Skrevet 18. februar 2007 Kanskje du kan lage pizzasnurrer og ta med?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå