Anonym bruker Skrevet 17. februar 2007 #1 Skrevet 17. februar 2007 har en gutt på snart 3 år. De siste sagne har han grått mye av vondt i munnen..har ikke feber og virker ikke sånn syk..i kveld ser det ut som det er litt belegg på tunga..vil ikke ha smukken eller noe.. noen som vet??? Burde jeg gå til lege med dette?
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2007 #2 Skrevet 17. februar 2007 glemte å si at han våkner mye opp igjen om kvelden og natten og klager over dette..
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2007 #3 Skrevet 17. februar 2007 Har han blemmer i munnen? Virker det betent? Jenta mi (hun er 14 mnd) har nettopp hatt munn-fot og klovsyke. Hadde veldig vondt i munnen. Men det begynte med feber. Kan han ha halsbetennelse?
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2007 #4 Skrevet 19. februar 2007 Kanskje han har fått en soppinfeksjon i munnen? Syns du bør slutte med smukken til ham. En 3 åring er for stor til smukk og det ødelegger tannstillingen hans samt at det kan forårsake sopp i munnen. Min slutta med smukk da han var 2 og det syns jeg er sent nok.
♥Tullerusk♥ Skrevet 19. februar 2007 #5 Skrevet 19. februar 2007 Han kan vel ikke ha halsbetennelse da?? Gutten min ville heller ikke ha smukken og klagde mye over å ha vondt i halsen... Vi tenkte også på om det var på tide med å slutte med den, men nei det var det ikke... Ta en tur til legen eller på helsestasjonen og hør med dem der... De vet kanskje...=o) klem
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2007 #6 Skrevet 19. februar 2007 eller øret? Vår gutt (3 år) har ofte øre-betennelser og da klager han over vondt i tanna! -det er vanskelig å bestemme hvor det vonde egentlig kommer fra. En tur til legen kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå