Gå til innhold

Ville dere ha...

Anbefalte innlegg

Skrevet

datet en singel alenepappa med dårlig økonomi?

Altså, når man er på date og han må ringe hjem for å sjekke hvordan det går hos barnevakten, så har han ikke råd til å ringe! Kontantkortet hans er tomt og han må låne min tlf???

Han er drit kjekk, flink med dattern, alltid blakk og litt vel lat ( arbeidsledig og leter ikke etter jobb)....

Nei, takk for min del, nok med å få endene til å møtes for meg og mine om jeg så ikke skal få enda fler å fø på ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville bedt ham om å finne en jobb først, så kan dere snakke dating.

Hvis han virkelig er intr, så får han ut fingeren, og finner en ganske fort ;o)

Mener jeg da..

Skrevet

Eh huff, nei det hørtes litt turn-off ut....Som du sier, har nok med å ordne sitt eget liv, og ikke en slabbbedask i tillegg!

Men kjipt da!

Skrevet

Nei, når man har flere enn seg selv å tenke på er det litt andre kriterier som må fylles før man tør å ta sjansen på noe forhold... Eller kanskje mer riktig FLERE kriterier... Økonomi er jo utrolig viktig å holde styr på etter min mening.

Skrevet

Definitivt ikke. Når han ikke gidder å se etter jobb nå, så gidder han sikkert ikke senere heller. Og prioriteringene hans er helt feil når han bruker penger på å gå på date når han ikke har råd til å sjekke hvordan det går med datteren en gang. Da burde han vente til han har råd, og heller bruke de få kronene han har på å forsørge datteren.

Skrevet

-og dere sliter ikke med økonomi noen gang ??? kan være en glipp at kontantkortet var tomt.

hvor gammel er ungen hans? kan hende han prioritere å være med ungen sin !! som mange mødre gjør !!!

Skrevet

ehh...hvis ungen er under 1 år kan det forsvares at en ikke leter etter jobb ja. Er ungen over 1 år, men under 3 år så kan personen leve på OS og enn¨å være hjemme m barnet ja. Men da krever faktisk TK en viss aktivitet i form av enten studier eller at en aktivt søker arbeid. Er ungen eldre er det ingen grunn for å ikke gidde å søke arbeid for å være hjemme med ungen. Da må han i såfall leve på sosialen, og de krever at en aktivt søker på jobber. Så til deg anonym så er det jaggu ikke mange unnskyldninger en kan komme med for ikke å søke på arbeid. Om en søker, men ikke får jobb; det er en helt annen sak.

Å prioritere å være hjemme med barn utover dette er faktisk forbeholdt de som er 2, og har den andre av foreldrene i arbeid. En aleneforelder kan ikke det.

Sliter mye med økonomien jeg. Og det hender at kontantkortet mitt går tomt. Men da går jeg ikke på date, da bruker jeg hver øre jeg har på ungene og ikke på andre ting.

Kanskje du burde lese HI´s innlegg litt bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...