Anonym bruker Skrevet 17. februar 2007 #1 Skrevet 17. februar 2007 Har noen hørt om Colett skal kuttes ut?
4blågutteøyne Skrevet 17. februar 2007 #2 Skrevet 17. februar 2007 Jeg bruker Colett!!! Skal den kuttes ut?? Hvorfor?? Den er jo best...
ChaChi Skrevet 17. februar 2007 #3 Skrevet 17. februar 2007 bruker og bruker.. kjøpte colett idag, men det er også første gangen jeg kjøper mme.. valgte den på annbefaling fra ei veninne som har "prøveralt" dilla;)
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 17. februar 2007 #4 Skrevet 17. februar 2007 Første gang i dag :-) Smaker bedre enn nan, men gulpen lukter værre. Og ennå er ikke Lukas no særlig gulper! Skal prøve noen dager til syns han har vært litt roligere i dag!
Bølle&Frøet Skrevet 17. februar 2007 #5 Skrevet 17. februar 2007 Vi har alltid brukt Collett. De sier at gulpen lukter vondt, men jeg er så vant med den lukta, at jeg kjenner det nesten ikke lenger Tror det er omega 3 som lukter ille. Synes det er et pluss at det er det i den, så får den lukte som den vil for meg. Jeg er kjempe fornøyd, og håper at det ikke er sant at de skal slutte å med den.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå