Gå til innhold

jaja...blir vel nattevåk i natt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

har våre i bursdags selskap, og kjaure heim i halv7 tida...lisje vennen var forsatt våken og fin og satt i sete sitt og jodla heile veien heim...heilt te d var at ca 10 min å kjøre....tenkte at han kunne få sove litt sida d var så kort at...brukar ALLTID å våke når me tek han ut av sete...m ikkje i dag...

no har me stelt han hatt på han natta dress og lagt han i senga...eg måtte pumpe meg oxo sida han ikkje har ete sida i 4 tida...han er 3 månedar...m burkar og legge seg i 9 tida og sove til 6.for so å få pupp og sove vidare til 8.

er så spent på korleis denne natta vil bli....heldigvis er pappaen heime i natt så eg slepp og ha vakta aleine skapar han seg...håpar d blir ei amming i 12 tida å so søve me vidare:)

måtte berre dele litt tankar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaja, du kan trøste deg med at du har en fantastisk "snill" baby som sover rundt allerede nå!! :-)

Her er mannen i Nordsjøen 3. uka på rad og poden på snart 11 mnd våkner HVER natt mellom 1 og 10 ganger. Det har han gjort siden han var ca 5 mnd (før det var det uregelmessig, men han sov ofte rundt)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...