Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. februar 2007 #1 Skrevet 17. februar 2007 for den har blitt stappet full av deilig mat:-) Har nesten ikke spist noe siste halvannen uke, da matlysten forsvant rett og slett...........men igår kveld, da ble jeg kjempesulten..........tror det at dagen som vi hadde ventet på med mye spenning i kroppen, slapp litt taket når alt ble så nydelig som det ble.........hva fikk jeg lyst på, joda, hardkokt egg - av alle ting! Så kl 23 igår kokte jeg meg 4 egg, drakk 3 glass rødvin, og nærmest besvimte i sengen kl 01..........Vi hadde gjester fra Sverige på overnatting, og de lo godt når de så menyen min:-) Nå har jeg smelt i meg biff m potet, bernaise, ristede sukkererter og fennikel.............åååååå jeg har så vondt i magen..............spist altfor mye på en gang........men så vanvittig godt det var!!! Iskald cola med is, litt taffelsticks og kremtopper til dessert, kanskje på tide å gå til sengs før jeg ruller av stolen;-))
MAJA-67 Skrevet 17. februar 2007 #2 Skrevet 17. februar 2007 He he, du trengte det sikkert. Verre med meg, for jeg har spist jevnt og trutt siden jul- og har nettopp stappet meg med biff og fløtegratinerte poteter.... og jeg trengte det ikke. Men det var veldig godt...!! Ja, og så tømte jeg smågodtskåla etterpå da... Ha en fortsatt fin lørdagskveld.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 17. februar 2007 #3 Skrevet 17. februar 2007 Egg og rødvin...... Ikke helt noe jeg hadde kommet på sånn av meg selv. Men det kan nok bli noe å venne seg til. Det er rart hvor forløsende en begravelse/minnestund kan være. Og mat må man ha.
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 17. februar 2007 #4 Skrevet 17. februar 2007 Hehe... kos deg du Klættis!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå