Anonym bruker Skrevet 17. februar 2007 #1 Skrevet 17. februar 2007 jeg har en lang tid hatt lite matlyst, så tol tider fått i meg lite mat i løpet av dagen. har dette noe å si for innholdet i morsmelken? eller får babyen min i seg den den trenger likevel?
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 17. februar 2007 #2 Skrevet 17. februar 2007 er ikke sikker, men vær nøye med å få i deg nok vann og næringsrik væske. vørterøl innholder mange næringsstoffer.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 17. februar 2007 #3 Skrevet 17. februar 2007 Jeg tror babyen din får i seg det den trenger, men melkeproduksjonen din vil nok bli redusert hvis du ikke spiser ordentlig. Masse vann er viktig!
moo Skrevet 17. februar 2007 #4 Skrevet 17. februar 2007 Det optimale for både deg og babyen er selvfølgelig et variert og sunt kosthold. Når det er sagt, så tar babyen til seg det den trenger, og til og med mødre i kriserammede områder med minimalt med mat, kan produsere nok melk til barna sine. Hvile og god kosthold er jo bare en fordel for deg selv, uansett. Forresten så tror en del at man som ammende mor bør drikke nesten unaturlige mengder vann hver dag, men det kan faktisk gå ut over melkeproduksjonen. Drikk rikelig, men ikke hiv innpå flere liter med vann fordi du tror at det trengs for å lage melk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå