Anonym bruker Skrevet 17. februar 2007 #1 Skrevet 17. februar 2007 her har det pluttselig stoppet opp. begynner å bli skikkelig bekymret, det har gått 10 dager nå ut bæsj. har våte bleier hele tiden, men ingen avføring. er dette normalt? hun er 8 uker og får bare morsmelk. har ikke merket noe ubehag, hun er blid og grei å ha med å gjøre. tusen takk for svar alle som gidder:)
Gjest Skrevet 17. februar 2007 #2 Skrevet 17. februar 2007 Min får mme og bæsjer annenhver dag;) Men mm-forede barn kan godt gå to uker uten å bæsje uten at det er noe galt. Så forøvrig: http://ammehjelpen.no/nyheter_more.asp?NewsID=238#avføring
♡ A & E ♡ Skrevet 17. februar 2007 #4 Skrevet 17. februar 2007 Min har ca hver tredje dag,får mm,mme og grøt. prøv med litt sviskemos eller litt malt, det kan sette fart på magen
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2007 #5 Skrevet 17. februar 2007 jeg fullammet til han var 6 mnd og han hadde ca 4 bæsjebleier i døgnet fra han var 2 mnd, før det var det opptil 10-12..men min har bæsjet mye. veninna mi sin gutt bæsjet en gang ca hver 14 dag mens hun fullammet, og det gjorde ingenting. Noen barn tar veldig nytta av morsmelka og benytter den godt slik at det blir lite avføring...Dersom hun er fornøyd og bæsjen ikke er helt hard når hun bæsjer så ville jeg ikke brydd meg foreløpig...
Mille-k Skrevet 17. februar 2007 #7 Skrevet 17. februar 2007 Sånn ca 100 ganger i døgnet, hehe. Det går iallefall 2 pk av den nest minste bleiesorten til Libero, hver uke. Hun er 7 uker. Morsmelk hun får. Har hørt at det ikke er uvanlig at det kan gå maaange dager. "Alt" er nesten normalt.
Heira☆ Skrevet 17. februar 2007 #8 Skrevet 17. februar 2007 Jeg gir bare mme og lillegutt bæsjer ca annenhver dag, noen ganger hver dag...
*toppris* Skrevet 18. februar 2007 #9 Skrevet 18. februar 2007 før eg begynte med grøt, når han kun fikk mm så varierte det fra 3 til 8 hver dag:) og da kunne 2-4 være helt utdritt:) hehe... nå etter eg begynte med grøt er det 2 hver dag... en med mye og en med litt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå