Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. februar 2007 #1 Skrevet 17. februar 2007 Lykke til med morgendagen og grattis til tvillingene:-) Ikke slit deg helt ut i kveld - det er det ikke verdt! Gjør det du må, ikke alle de tingene du "burde" eller "kunne" i tillegg:-) Dåp blir det okke som:-) Ha en strålende fin dag, og len deg godt tilbake og kjenn at du faktisk er den som kan ta all æren imorgen:-))
dritgrei hei hei! Skrevet 17. februar 2007 #2 Skrevet 17. februar 2007 jeg har tenkt mye på deg i dag....... håper du drikker te og koser deg med mammaen din og driter i om dukene ligger på rett bord. jeg ønsker dere alt godt i morgen! god klem fra
♥Snulder Skrevet 17. februar 2007 #3 Skrevet 17. februar 2007 Ønsker dere lykke til og gratulerer med dåpsbarn!!! Det går så fint atte:)
Maud Skrevet 18. februar 2007 #4 Skrevet 18. februar 2007 Lykke til med et selskap som sikkert blir kjempebra :-D Nå er dere vel i gang, regner jeg med. Nærmer seg i hvert fall at både barn og barnebarn får vann i håret. Kos dere!
dritgrei hei hei! Skrevet 18. februar 2007 #5 Skrevet 18. februar 2007 Gratulerer med dåpsdagen der borte!!!!! jeg håper det ble pølser pølser og atter pølser he he he he :-)
Gjest Skrevet 18. februar 2007 #6 Skrevet 18. februar 2007 hei.takk for lykkeønskinger og tanken på pølser.....hiihi.. det holdt på å bli det.... jeg skrev tabbetråd,men turte ikke fylle den opp.for den hadde blitt lang.alt som kunne skje,skjedde.dåpskjole som ikke ble ferdig,bunadskjorte som var skrukkete osv.sånne morroe ting i dag. men,det ble triste greier...vi prøvde i går å få tak i kokken,og di som skulle severe,men ikke søren heller.så,da vi holdt på å pynta i natt prøvde mannen å få tak i dem.da fikk vi beskjed om at han hadde utsatt seg selv for noe veldig trist...personlig tragedie,som gudsjelov gikk bra,og han ble redda.men vi fikk sjokk,for denne personen kjenner vi,og slike ting trodde vi ikke var mulig å oppleve der.men,han er med oss i tankene i dag,og vi er veldig glad det gikk bra.så,vi fikk tak i en innstepper,den dama som sa noe stygt til meg da jeg ble gravid.hun stilte opp,jobba å sleit,og var helt fantastisk.jeg er henne evig takknemlig,og sa det.selv har jeg spist kald mat,og en bit kake i dag.kaffen fikk jeg ikke tid å ta.sprang som en jojo frem og tilbake. er utslitt,og ser frem til å finne senga.skal bare ordne med maten og slikt først.mamma reiste nå.samboeren er syk,og ville hjem.så vi fikk 24 timer sammen.thor skreik hele tiden i kirka,hehe.protesterte vilt ;o) han er utslitt,men ble døpt.barnebarnet,hehe,han er et kapittel for seg selv.den karen får virkelig folk til å stime rundt seg.vet dere,jeg skal skrive ned hele historien om denne dåpen.så får guttene lese det senere i livet.for alt som kunne skje,skjedde.fra a til å har vi møtt på motstand,ulykker,å tull. =0) vi kom oss igjennom det,og gjestene hadde det fint.vi også,i forbifarta...flotte gaver,fin stemning,og snille snille hjelpa vår på kjøkkenet.å jeg fikk møte halvsøstra til min eldste datter ;o) jeg ble glad i den jenta jeg.å hun lovte å komme oftere hit. å jeg fikk klemme på mamma..så,egentlig var alt vellykket.vi kom i mål til slutt.mye glemte vi,og mye gikk galt.men vi slapp unna pølser og potetmos......men jeg kommer aldri mer til å stelle til dåp.dette ble for mye for meg.så neste er konfirmasjon i mai...allerede begynt å planlegge... nå skal jeg samle meg litt før jeg får ungene i seng og slikt. ble langt,igjen...men måtte sortere litt tanker her.. klem fra meg
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 18. februar 2007 Wow, dette har vært litt av en berg og dalbane for deg!!! Må si jeg er imponert over at du har holdt deg selv oppe, for det er det kun deg selv som har sørget for - det kan du være stolt over! Nå synes jeg du skal ta deg noen dager "off", hvor hensynet til kun deg selv og de minste kommer først.....la hus være hus og klær være skitne, la hybelkaninene bli kjent med hverandre, de holder sammen de skjønner du......vokser seg store og fine, og til slutt kan du bare ta de under labbene og kaste dem på dør;-)) Vel overstått med tidenes dåp!
Superlis Skrevet 18. februar 2007 #8 Skrevet 18. februar 2007 Vel overstått,skal si det har vært litt av en dag for deg!!! Sikker på at du puster lettet ut!! Hvil deg nå og vær stolt!! Klem:))
Trollmora Skrevet 18. februar 2007 #9 Skrevet 18. februar 2007 Himmel og hav - skal si noen får kjenne på alt ( Må virkelig si jeg blir imponert at du allikevel har holdt en stor dåpsfest! Enig med Attpåklatten - nå må du bruke de neste dagene til å finne deg selv igjen og ikke kast bort tiden på trivielle ting som husarbeid.
Dailis Skrevet 18. februar 2007 #10 Skrevet 18. februar 2007 Oioioi, for en dag. Det må vel være fantastisk å være ferdig og alt gikk... Tøff du! Og sove godt da! Klem!
Gjest Skrevet 19. februar 2007 #11 Skrevet 19. februar 2007 huff ja.dette ble virkelig for mye av alt for meg.men slik er det her,og jeg har tenkt å gjøre noe med det.alt dette til dåpen åpna øynene mine for mye.men,vi kom i mål.såvidt.mamma var sint på en del,og hun sa fra til noen av di.men fikk bare svar at det var flere som var trette og hadde barn.vell,det er kun et det...jaja,i dag er det over,jeg skal rydde ferdig maten og kun tenke på meg selv.hybelkaninene yngler allerede under sofaen.men di skal jeg mate,slik at di vokser seg store og sterke ;o) har møtt mye motstand i mitt liv,og ser at det ikke er slutt riktig ennå på den.men vi skal vel få snudd det.å en av slekta på barnebarnet sin side lovte meg bilder.så jeg håper der er noen fine av thor.selv fikk vi tatt bare tull.nå skal jeg drikke kaffe og bare sitte i ro. i dag er ting litt bedre,og i mårra er det sikkert enda bedre.satser på det )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå