Gå til innhold

Hva ønsker man seg til dåpen?


Kristannaa

Anbefalte innlegg

Alle spør om hva vi ønsker oss til Kasper.. Jeg vet liksom ikke! Har sagt stjernetegnsmykke,bestikksett og penger..Så kommer jeg ikke på noe annet! Noen tips om fine ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi ønsker bøker til babyen vi, eventyr bøker.....sangbøker ol. ellers ønsker vi stjernetegnsmykke i gull, budstikke, dåpsplate, bestikk, stokkespisestol. Penger til kontoen hans og fondet.

 

Syntes det er vanskelig å finne på ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smykkeskrin, selv om det er gutt. Fotoalbum og sparebøsse...Vår eldste fikk arbebånd med inngravert navn, veldi søtt, og det gikk han med til han var 3 år, da mistet vi det på stranda...koseli å få gaver som blir brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fødselshoroskop, det neste bilsete, penger, tripptrapp stol.......vi skal ikke ha dåp, men navnefest. vi har skrevet i inbydelsen at vi ønsker oss at alle tar med en sang, historie, et bilde, et dikt eller noe som har betydning for akkurat dem og som de vil dele med gutten vår. så lager vi en stor bok der alle kan skrive evt.lime inn i underveis. så kan jeg lime inn bilder fra festen etterpå. tenkte det er et hyggelig minne for han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotoalbum, bestikk, barneservise, smykkeskrin og smykke.

Ønsker ikke så mye sånn sølv greier, blir lagt i en skuff likevel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vi ønsker oss avstøpningsett i krystall fra LifeStone, kjempefine! Men dyre.... så ønsker vi oss penger til sparekonto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ønsker oss stort sett bøker og penger. Penger kommer godt med når vi etterhvert skal kjøpe bæremeis, pulk og barnestol. Ønsker oss ikke noe av de "vanlige" dåpsgavene av sølv, kommer nok aldri til å bruke sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poden vår(han som er1,5 år) fikk en liten kniv med ingravert navn.Den var veldig fin.Angret på at jeg ikke ønsket slik til størstemann også.Kjøpt på gullsmed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...