Anonym bruker Skrevet 17. februar 2007 #1 Skrevet 17. februar 2007 Både mannen min og jeg har krøller (mer eller mindre; han mer - jeg mindre)så jeg var nå helt sikker på at veslemor kom til å arve disse.. Så langt - hun er 4 mnd - er håret hennes helt slett. Er det noen som har erfaring med dette og kan krøllene eventuelt komme senere?
Gjest Skrevet 17. februar 2007 #2 Skrevet 17. februar 2007 Junior her har krøller, men de kom etter hvert (spesielt da vi badet ham). Han har fortsatt stritt hår i nakken og på sidene, men en krøllete hanekam på toppen:-) Jeg har helt stritt hår, pappaen har krus. Regner med at junior får det til slutt også, men de sier det kan komme etter hvert ja.
Tre jenter søte små Skrevet 17. februar 2007 #3 Skrevet 17. februar 2007 Jeg har ei jente på snart 3 år og hun har MASSE krøller. Hun hadde nesten ingenting hår før hun ble 1 år, og før hun fylte året var det nesten helt stritt. minste jenta er nå 6,5 mnd og har fortsatt veldig lite hår, men jeg ser at det "krøller" seg litt når hun er svett og våt. Her er det bare jeg som har krøller, men det er veldig dominant i vår familie
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2007 #4 Skrevet 17. februar 2007 Okay; noen har sagt det til oss, men jeg stolte ikke helt på det med mindre noen som hadde erfaring sa det ) Det blir spennende å se, ihvertfall!
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 17. februar 2007 #5 Skrevet 17. februar 2007 Gutten min har krøller på sidene han da Både farfaren,pappan og storsøsteren hans hadde masse krøller når de var små,så han får nok masse krøller etterhvert Foreløpig er håret på toppen ganske slett
glad_jenta Skrevet 17. februar 2007 #6 Skrevet 17. februar 2007 Jeg fikk ikke krøller før på slutten av ungdomsskolen,å de har jeg enda,er 26 år:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå